برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه آمواج (امواج) براکن من اصل اماراتی Amouage Bracken Man

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آمواج (امواج) براکن من اصل اماراتی Amouage Bracken Man کد 11530 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه امواج براکن من ادو پرفیوم Amouage Bracken Man Eau De Parfum For Men 100 میل
نام تجاری:
16,758,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه امواج (امواج) براکن من اصل اماراتی Amouage Bracken Man محصول کشور عمان است و در سال 2016 توسط برند عمانی برای آقایان طراحی و به بازار جهانی عرضه شده است. عطر و ادکلن ادوپرفیوم براکن من اصل اماراتی رایحه ای تند و ملایم دارد و برای استفاده در روزهای بهاری مناسب است.رایحه غالب از چوب، نت های تند گرم و ادویه تند و تازه است که با رایحه ای تند و ملایم مناسب استفاده روزانه، روزهای خنک پاییزی و فصل بهار است.

ساختار رایحه ی مانند ادکلن امواج مردانه براکن من از چوب، ادویه جات، مرکبات و گیاهان معطر تهیه شده است. نت آغازین، با رایحه ی خوش لیمو، نارنج، سرو، اسطوخودوس، جوز هندی و میخک آغاز می شود. این ترکیب آغازین عطری بسیار جذب کننده و فریبنده دارد و ذهن و روح شما را مسحور رایحه گیرا و دلپذیر خود می کند.نت میانی ترکیبی مبتنی بر رایحه ی معطر دارچین، سدر، چوب صندل، گل شمعدانی دارد که طبیعتی تند دارند و استشمام آنها سبب تقویت انرژی مثبت و شور و نشاط فراوان در شما می شود.نت میانی ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و تا مدت زمان نسبتا طولانی عطر دلپذیر آن مشام شما را نوازش خواهد داد. در نهایت، نت پایانی از رایحه خوش مشک و گیاه پاتچولی، این ترکیب جادویی شرقی را کامل می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه امواج براکن من ادو پرفیوم دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه آمواج (امواج) براکن من اصل اماراتی Amouage Bracken Man را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای خنک و بهاری
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
لیمو، نارنج، سرو، اسطوخودوس، جوز هندی و میخک
رایحه میانی
دارچین، سدر، چوب صندل، گل شمعدانی
رایحه پایه
مشک و گیاه پاتچولی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-14

از پاسخ شما ممنونم

1396-11-06

درود معمولا شرکت های سازنده نمیگن عطر مناسب چه فصلی است با توجه به ترکیبات هر عطر و دسته بندی قرارگیریش میشه تقریبا پی برد مناسب چه فصلی است بنابراین هر فرد ممکن است نظر شخصی خود را نسبت به موردی اعلام کند . از آنجایی هم که متاسفانه نت فارسی پر از کپی هست یک نفر مینویسد چهار فصل همه نیز مینویسند چهار فصل. از دید ما این عطر ترکیبات تلخ و در نتیجه رایحه گرم دارد ترکیباتی مثل اسطوخودوس، جوز هندی نظر ما مناسب برای روزهای سرد سال است.

1396-11-05

ارشاکوی عزیز من خیلی سایتها دیدم این عطرو جهت استفاده تمام فصول سال اعلام کرده اند.آیا مطلب درستیه؟

محصولات مرتبط
11,709,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 2 زنانه و مردانه امارتی Amouage The Library Collection Opus II کد 5236 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم