برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن آمواج (آمواژ) لایبرری کالکشن اوپوس 10 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus X

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (آمواژ) لایبرری کالکشن اوپوس 10 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus X کد 7281 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه آمواج لایبرری کالکشن آپوس ایکس ادو پرفیوم  Amouage The Library Collection Opus X for women and men  EDP 100 میل
نام تجاری:
12,111,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آمواج (آمواژ) لایبرری کالکشن اوپوس ده ادو پرفیوم Amouage The Library Collection Opus X EDP women men از گروه بویایی گلهای شرقی عطری جدید است که در سال 2016 طراحی شده است .عطر اوپوس ده از مجموعه عطرهای لایبرری کالکشن، با رایحه تند و ملایم یکی از شاهکارهای برند آمواج به شمار می آید.رایحه گلی ناب که گل رز در انواع مختلفش در راس آنها قرار دارد یکی از عطرهای ناب و خالص است که در عطر Opus X وجود دارد.علاوه بر رایحه جذاب و دوست داشتنی، بطری عطر به زیبایی که نیمی از آن سرخ است و همچون عقیق می درخشد طراحی شده است.رایحه غالب شامل رز، نت های فلزی و نتهای تند و تازه است که مناسب استفاده روزانه است.
رایحه اولیه ادوپرفیوم امواج اوپوس 10 کاملا رایحه رز دارد و پس از ان تندی عطر بیشتر شده و عطر شمعدانی، چرم و روغن جلا احساس می شود. 
ترکیب خاص و اعجاب انگیز نت های فلزی، نوعی کهربا، یلانگ یلانگ و عود لائوس جذابیت عطر را تکمیل کرده و هیجان را در نت های پایه با خود به همراه می آورد.
رایحه پرانرژی و متفاوت عطر Opus X برای استفاده در تمام طول سال برای آقایان و بانوان مناسب است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه آمواج Opus X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن آمواج (آمواژ) لایبرری کالکشن اوپوس 10 زنانه و مردانه Amouage The Library Collection Opus X را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
11,709,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن آمواج (امواج) لایبرری کالکشن اوپوس 2 زنانه و مردانه امارتی Amouage The Library Collection Opus II کد 5236 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم