برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده مو سرامیکی 8 کاره پرومکس Promax 4770 Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو سرامیکی 8 کاره پرومکس Promax 4770 Hair Styler کد 842 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو سرامیکی 8 کاره پرومکس Promax 4770 Hair Styler دارای توان 25 وات و دسته ارگونومیک است.
اتو موج مو 4770 بسیار سریع در 30 ثانیه گرم می شود. جنس صفحه سرامیک است که باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند.
حالت دهنده پرومکس 4770 دارای صفحات صاف کننده، صفحات ویو ریز، فر مخروطی با حلقه و فر متوسط با برس است. با صفحات صاف کننده می توان موها را صاف کرد. میله مخروطی بسته به شروع کار از قسمت نوک یا انتها 2 مدل مختلف را ایجاد می کند.
اگر موها را از نوک میله تا انتها بپیچید مدل مو با حالتی که مو از انتها به نوک میله پیچیده می شود متفاوت خواهد بود. به این ترتیب با 1 میله می توان 2 سبک متفاوت از مدل مو را ایجاد کرد.
فر موی 25 میلی متری با روکش حلقه ای فرهای درشت و زیبا بر روی موها ایجاد می کند. حلقه همراه میله فرهای عمیق تری را ایجاد میکند. فر موی 19 میلی متری برای ایجاد فرهای متوسط یکدست بر روی موها است. 
با قرار دادن برس پلاستیکی بر روی میله می توان در حین فر کردن موها را شانه کرد. با استفاده از 3 کلیپس همراه می توان در حین کار با صفحات و میله ها دسته های مو را جدا کرده و بست.
مو پیچ پرومکس 4770 دارای محافظ داغ شدن بیش از حد است و در صورت داغ شدن بیش از حد میله و پس از 1 ساعت دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره حالت دهنده مو سرامیکی 8 کاره Promax 4770 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حالت دهنده مو سرامیکی 8 کاره پرومکس Promax 4770 Hair Styler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
میله های فلزی- صفحات فلزی- مدل صفحه ها تخت و میله ای و مخروطی
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
ندارد
طول سیم
2.4 متر
سایر ویژگی ها
کیف نگه داری بسیار زیبا- سه عدد کلیپس-گرم شدن در 30 ثانیه
دارای 4 سری مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم