برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مو پیچ و فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax 4626 Hair Curely

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مو پیچ و فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax 4626 Hair Curely کد 806 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مو پیچ و فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax 4626 Hair Curely زیبا، سبک و کارآمد بوده و در 30 ثانیه گرم می شود.
جنس صفحه لوله ای سرامیک با روکش سرامیک طلایی است که باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند.
قطر لوله 26 میلی متر است و نوک فر کننده پرومکس برای امکان استفاده از هر دو دست عایق است. موپیچ پرومکس 4626 دارای محافظ داغ شدن بیش از حد است و در صورت داغ شدن بیش از حد میله دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
کمی اطلاعات در مورد رشد مو: اگر بدنتان از سلامت خوبی برخوردار باشد، دوره رشد ژنتیکی مو می‌تواند افزایش یابد. در این میان خوردن ترکیب مناسب اسیدهای آمینه، ویتامین های B، همین طور B6، بیوتین، اینوزیتول و اسید فولیک در برنامه مواد مکملی مهم است. کشف شده برخی مواد معدنی شامل منیزیم، سولفور، سیلیکا و روی در حفظ سلامتی مو مهم هستند. همچنین بتاکاروتن برای رشد مو بسیار مهم است. چراکه به ویتامین A که یک نیاز بدن است تبدیل می‌شود، همچنین به ادامه رشد نرمال مو، رشد استخوان، حفظ پوشش رشته‌های عصبی، سلامتی پوست، مو و ناخن کمک می‌کند. بتاکاروتن در سبزیجات و میوه‌های زرد و سبز یافت می‌شود.
سیم موپیچ 4626 قابلیت چرخش 360 درجه دارد. فرکننده موی Promax 4626 دارای پایه ی فلزی است که در هنگام استفاده و داغ شدن لوله می توان اتو را بر روی پایه قرار داد و به راحتی استفاده نمود.چراغ نمایش گر برق اتو مو، وضعیت روشن یا خاموش بودن آن را نشان می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مو پیچ و فر کننده مو سرامیکی Promax 4626 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مو پیچ و فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax 4626 Hair Curely را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مو پیچ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
لوله فلزی با روکش سرامیک طلائی
نوع صفحات
قطر لوله فلزی 26 میلی متر
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.4متر
سایر ویژگی ها
پایه فلزی- گرم شدن در 30 ثانیه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم