برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر هوشی با سنسور عدم برخورد به مانع Hoshi E99 Pro Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر هوشی با سنسور عدم برخورد به مانع Hoshi E99 Pro Quadcopter کد 20030 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,022,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر هوشی با سنسور عدم برخورد به مانع Hoshi E99 Pro Quadcopter دارای دو دوربین واید با رزولیشن بالا با مشخصات 4k Hd Fpv است و کوادکوپتر با کاربرد آسان مناسب افراد مبتدی و حرفه ای است.

کوادکوپتر هوشی دارای بدنه ABS بدنه با طراحی کاملا تاشو است و به دوربین با قابلیت تغییر زاویه دستی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری 4k Hd Fpv مجهز شده و همچنین قابلیت شناور ماندن و ثابت ماندن در هوا به همراه سیستم عدم برخورد به مانع وکنترل از راه دور به وسیله ی موبایل از ویژگی های قابل ذکر در این کوادکوپتر است.

بلند شدن و فرود آمدن Hoshi E99  فقط با یک دکمه انجام می شود و چرخش و پرواز 360 درجه را به نمایش می گذارد؛حالت نگه داشتن ارتفاع وهدلس مد (حالت بدون سر) از نقاط قوت آن است.

ویژگی های قابل ذکر کوادکوپتر Hoshi E99 دارا بودن چراغ های LED، .فناوری ضد جمینگ 2.4 گیگاهرتز ،کنترل برنامه ، 4 کانال برای صعود، نزول، جلو، عقب، پرواز به چپ، پرواز به راست و رول 360 درجه،تابع بازگشت یک کلید برای یافتن آسان راه خانه ، حالت فرستنده: حالت 2 (دریچه گاز دست چپ)، ژیروسکوپ: 6 محوره (پرواز پایدارتر و کنترل راحت تر است.) قابل ذکر است.

مدت پرواز کواد کوپتر هوشی 18 دقیقه است و شارژ کامل با 100 دقیقه انجام می شود (مجهز به باتری لیتیومی 3.7 ولت 1800MAH  )

موتور کوادکوپتر Hoshi E99بدون هسته 716 براشلس است و برد 150 متر دارد.

اندازه کوادکوپتر: 26*16*5.5 سانتی متر

با عملکرد وای فای می توانید به اپلیکیشن، سیستم APK متصل شوید و از طریق تصویر دوربین گوشی عکس، فیلم و انتقال لحظه ای بگیرید و همچنین می توانید یک مسیر پرواز را روی صفحه بکشید و پهپاد به طور خودکار در مسیر مشخص شده پرواز می کند.

اقلام همراه:

  • 1 x پهپاد
  • 1 عدد ریموت کنترل
  • 1 x باتری 3.7 ولت 1800MAH
  • 1 عدد کابل شارژ USB
  • 4 عدد تیغه یدکی
  • 4 روکش محافظ

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما E99 Pro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر هوشی با سنسور عدم برخورد به مانع Hoshi Pro E99 Quadcopterرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
26*16*5.5 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
موتور بدون هسته 716 براشلس
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
18 دقیقه
مدت زمان شارژ
100 دقیقه
دوربین
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم