برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 اچ دبلیو Syma X8HW QUADCOPTER

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 اچ دبلیو Syma X8HW QUADCOPTER کد 11137 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر دوربین دار سایما  ایکس 8 اچ دبلیو Syma X8HW QUADCOPTER در سال 2016 معرفی شد و نظر همه را به خود جلب کرد .سایما X8HW دو ویژگی بسیار کاربردی و مهم را در کنار هم دارد : یکی قابلیت ارسال لحظه ای تصاویر و دیگری رم 4 گیگ برای ذخیره سازی تصاویر و ویدئوها .این دو ویژگی در کنار یک دوربین بسیار با کیفیت 5 مگاپیکسلی بسیار کارآمد و برای برخی کاربران حرفه ای این دستگاه حائز اهمیت است .مدل X8HW دارای حالت پرواز خودکار و حفظ ارتفاع است که با کمک آن میتوانید پرنده را در ارتفاع معینی قفل کرده توقف کنید یا به پرواز ادامه دهید ،این ویژگی یکی دیگر از موارد مهم برای کاربران به ویژه افراد مبتدی و نیمه حرفه ای است .موتورهای براش قدرتمند در کنار ریموت کنترل با برد 300 متر و باتری پرقدرت مدل X8HW را برای پرواز تا فاصله قابل توجه و حرکات نمایشی به مدت بیش از 10 دقیقه مناسب کرده اند .با توجه به قیمت مناسب و ویژگی های ذکر شده پرنده X8HW از محبوبیت جهانی نزد کاربران برخوردار است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکپتر دوربین دار سایما X8HW دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوادکوپتر دوربین دار سایما  ایکس 8 اچ دبلیو Syma X8HW QUADCOPTER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
50*50 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
براش
ريموت کنترل
دارد
توضيحات ريموت
برد 300 متری - برد 100 متری ارسال تصویر
باتری
دارد
توضيحات باتری
2000 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
بیش از 10 دقیقه
مدت زمان شارژ
120 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
5 مگاپیکسل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-03-07

درود خیر سقوطی نخواهد کرد از برد خارج شود میشینه ، ارتفاع هم حوالی 70 متر خواهد بود . مود سرعت هم دارد که با استیک سمت چپ باید بالا و پایین کنید. هدلس مود هم بر اساس زاویه و جهت تنظیمی شما عمل میکند. موفق باشید

1399-03-06

آیا کوادکوپتر x8hw از برد ریموت خارج بشه سقوط میکند یا فرود می آید و سوال دیگه این که این کوادکوپتر تا چه ارتفاعی بالا می ره آیا هدلس مود بر اساس ریموت کنترل است یا قطب نما آیا مود سرعت هم دار وچجوری عوض می شه با تشکر از سایتوتون

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم