برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک هدیه عطر با گل صابونی شکلات اسنیکرز

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک هدیه عطر با گل صابونی شکلات اسنیکرز کد 12632 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک هدیه عطر با گل صابونی شکلات اسنیکرز پکیجی است ساده و بسیار زیبا که می تواند برای مناسبت هایی چون ولنتاین ، تولد ، ابراز عشق ، تبریک سال نو و ... انتخاب شود. این پک شامل عطر انتخابی شما ست که در قسمت مرکزی جعبه قرار می گیرد و کنارش با شکلات و اسنیکرز پر می شود. دو ردیف گل های صابونی بسیار زیبا و ظریف نیز به رنگ صورتی و سرخابی به موازات دو ضلع جعبه چیده شده اند تا این جعبه را به یک هدیه ی کامل و بی نقص تبدیل کنند. بی شک انتخاب این پک هدیه عطر و شکلات می تواند یک انتخاب زیرکانه به شمار بیاید چراکه قطعا هر کسی از دریافت چنین هدیه ای به وجد خواهد آمد و می تواند یک هدیه ی تاثیر گذار محسوب شود.
البته این امکان نیز وجود دارد که چنانچه در انتخاب عطر مناسب دچار تردید هستید با کارشناسان خبره ی ما تماس گرفته و از مشاوره ی آنها استفاده نمایید. لازم به توضیح است که اندک احتمالی وجود دارد که تغییری در طعم و یا نوع شکلات های موجود در جعبه به وجود بیاید که درخواست می شود این نکته را در زمان سفارش مد نظر قرار دهید.
(پک هدیه عطر با گل صابونی شکلات اسنیکرز را می توان از سر تا سر کشور سفارش داد.)

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک هدیه عطر با گل صابونی شکلات اسنیکرز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک هدیه عطر با گل صابونی شکلات اسنیکرز را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
اقلام موجود
شکلات ، اسنیکرز ، 18 عدد گل صابونی صورتی و سرخابی
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
سراسر کشور
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم