برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

گیفت ست عطر و گل میخک مینیاتوری

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیفت ست عطر و گل میخک مینیاتوری کد 12634 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
1,075,000 تومان
فقط ارسال در تهران
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیفت ست عطر و گل میخک مینیاتوری شامل عطر انتخابی شماست که در یک جعبه ی هدیه گرد قرار گرفته و دور تا دور آن را گل های زیبای میخک مینیاتوری در سه رنگ صورتی ، سفید و بنفش احاطه نموده اند. این ست هدیه بسیار زیبا و در عین حال ساده را می توان برای هر مناسبتی و برای هر شخصی فارغ از سن و موقعیت انتخاب نمود. گیفت ست عطر و گل یک هدیه ی مناسب و در عین حال شیک و عامه پسند است که قطعا هر شخصی از دریافت آن خوشحال خواهد شد. تنها کافی است که عطر مورد نظر خود را انتخاب نموده و تزئین آن را به هنرمندان گل آرای ما بسپارید .بی شک آن را در زمان مورد نظر به بهترین شکل ممکن دریافت خواهید نمود. اما چنانچه برای انتخاب رایحه ی مورد نظرتان مردد هستید ، می توانید از راهنمایی های کارشناسان ارشاکو استفاده نموده تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید. 

mikhak

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گیفت ست عطر و گل میخک مینیاتوری دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو گیفت ست عطر و گل میخک مینیاتوری و گل مرواریدی را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع و تعداد گل
گل میخک مینیاتوری صورتی و سفید و بنفش
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
با توجه به اینکه شامل گل طبیعی است فقط ارسال این پک برای تهران مقدور است.
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم