برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

گیفت ست عطر و شکلات با گل صابونی

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیفت ست عطر و شکلات با گل صابونی کد 12631 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پک هدیه
  • قیمت اعلام شده بدون در نظر گرفتن عطر می باشد
نام تجاری:
779,000 تومان
ارسال به سراسر کشور
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیفت ست عطر و شکلات با گل صابونی یک جعبه ی هدیه گرد است که در آن عطر در وسط قرار گرفته و دور تا دور آن با شلات و گل های صابونی تزئین شده است. این ست شامل 20 عدد گل صابونی به رنگ های صورتی و سرخابی و دو مدل شکلات است که می تواند جلوه ای خاص به عطر انتخابی شما بدهد. گیفت ست عطر و شکلات و گل صابونی به انتخاب بسیار مناسب برای مناسبت هایی چون تولد ، سال نو ، ولنتاین و یا ابراز عشق ، عرض تبریک و تشکر می باشد. گیفت ست عطر و شکلات با گل صابونی یک پک هدیه ساده و زیباست که می توان آن را به هرکسی هدیه کرد. همچنین به دلیل آنکه در تزینات این ست از گل های طبیعی استفاده نشده است می توان پیش از مناسبت نیز آن را تهیه کرد و البته امکان ارسال این ست به تمام کشور نیز وجود دارد. 
لازم به توضیح است که احتمال کمی وجود دارد که در زمان سفارش این پک هدیه تغییر کوچکی در نوع و یا طعم شکلات های آن به وجود بیاید و این امری کاملا طبیعی ایست که به موجودی روز مرتبط می باشد. لذا در هنگام سفارش لطفا این نکته را لحاظ فرمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گیفت ست عطر و شکلات با گل صابونی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو گیفت ست عطر و شکلات با گل صابونی را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید پک هدیه عطر و گل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
اقلام موجود
شکلات ، 20 عدد گل صابونی صورتی و سرخابی
نکته در مورد چینش
با توجه به اینکه گل آرایی ، چینش و تهیه هدیه یک هنر است ، گاها 20 تا 30 درصد تغییرات وجود خواهد داشت که این امر کاملا طبیعی است
ارسال برای
سراسر کشور
زمان سفارش
لطفا 1 روز کاری قبل درخواست ، سفارش خود را ثبت نمایید
نکته محتویات پکیج
قیمت هر پکیج غیر از عطر موجود در عکس است ، عطر یا کالای مورد نظر خود را میتوانید با هر رنج قیمتی انتخاب سپس در پکیج قرار خواهد گرفت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم