برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مچ بند هوشمند آی واون مدل iWOWN i5 Plus SmartBand i5 Plus

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مچ بند هوشمند آی واون مدل iWOWN i5 Plus SmartBand i5 Plus کد 14101 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
1,097,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مچ بند هوشمند آی واون مدل iWOWN i5 Plus SmartBand i5 Plus یکی از آن دسته محصولات پرطرفداری است که به تازگی به فراوانی در اطرافمان مشاهده میکنیم .مچ بندهای هوشمند کاربردهای فراوانی دارند ولی دوتا از عمده ترین آنها کنترل حالات و وضعیت بدن در ورزش است و دیگری کنترل بدن در حالت خواب .
مچ بند آی واون به یک صفحه نمایش 0.91 اینچی OLED مجهز است که ابعادی برابر با 46 در 18.7 میلی متر و ضخامت 7.9 دارد .این صفحه نمایش نسب به حرکات لمسی و ضربه ای دست رفتارهای متفاوتی را از خود نشان میدهد .
مچ بند هوشمند از طریق بلوتوث به دستگاه موبایل شما متصل میشود ،برای این منظور باید بر روی سیستم عامل خود بلوتوث نسخه 4 به بعد و نرم افزار مخصوص برند آی واون را داشته باشید .با استفاده از این قابلیت شما میتوانید بدون نیاز به گوشی موبایل پیامک ها و ایمیل های خود را چک کنید و یا اعلان های شبکه های اجتماعی مختلف را روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید .
مچ بند آی واون به سنسور ضربان قلب متصل نیست اما میتواند فعالیت های ورزشی شما را رصد و به موبایل شخصی شما مخابره کند تا بتوانید به خوبی به آنالیز آنها بپردازید .مچ بند iWOWN میتواند در هنگام خواب بر روی مچ شما بسته شود و کیفیت خواب شما را بررسی و مخابره کند .
پس از راه اندازی و شروع به کار مچ بند ،میبایست اطلاعات شخصی شامل قد ،وزن ،جنسیت و ... را در اپلیکیشن وارد کنید تا با استفاده از مچ بند و اطلاعات ورزشی آن بتوانید یک آنالیز دقیق از شرایط ورزشی و بدنی خود به دست آورید .مچ بند به شما مسافت طی شده و مقدار کالری سوزانده شده را خواهد گفت و به شما این امکان را میدهد تا بهترین رژیم غذایی و ورزش را متناسب با بدنتان انتخاب کنید .
از دیگر ویژگی های iWOWN میتوان به کنترل دوربین موبایل از طریق آن پرداخت ،به اینصورت که مچ بند هوشمند درست مانند یک ریموت کنترل برای دوربین شما تبدیل میشود تا با فاصله گرفتن از آن به خوبی عکس مورد نظر را تهیه کنید .
یکی دیگر از امکانات آی واون میتوان به پیدا کردن موبایل گم شده در منزل ،محل کار و ... اشاره کرد .همچنین با چرخاندن مچ دست صفحه نمایش آن روشن شده تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد .
مچ بند دارای یک باتری 75 میلی آمپری است که در عرض 30 دقیقه شارژ میشود و در حالت نرمال بین 4 الی 5 روز قابل استفاده است .علاوه بر این میتوانید حالت نمایش اطلاعات روی مچ بند را در حالت افقی یا عمودی تنظیم کنید .
مچ بند iWOWN دارای یک ویژگی دیگر نیز میباشد و آن هم جدا شدن بخش اصلی از بند است .پس از جدا کردن بدنه اصلی مچ بند میتوانید آن را از طریق رابط USB با استفاده از لپ تاپ هم شارژ کنید .به طور کلی ویژگی های جالب iWOWN داشتن هشدار بیدار باش ،هشدار نداشتن فعالیت ورزشی ،هشدار صوتی ،میزان کالری سوزانده شده و مسافت طی شده و نمایش تماس ها و پیامک ها میباشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد مچ بند هوشمند آی واون دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco.com مچ بند هوشمند آی واون مدل iWOWN i5 Plus SmartBand i5 Plus را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مچ بند هوشمند اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-09-16

بندش رو هم موجود دارین

پاسخ فروشگاه:

درود
خیر موجود نیست.
موفق باشید

1400-05-23

بند موجوده قیمت چنده

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
در حال حاضری که به شما پاسخ داده میشود خیر موجود نیست
موفق باشید

1400-04-22

سلام بندش موجوده ؟؟؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
در حال حاضری که به شما پاسخ داده میشود خیر موجود نیست
موفق باشید

1399-09-26

سلام
بند مچ بند رو موجود دارین؟ در هیچ کجای ایران پیدا نمیشه؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
در حال حاضری که به شما پاسخ داده میشود خیر موجود نیست
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم