برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مردانه دیجیتالی کوی Kavie KV1251 Mens Digital Sports Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مردانه دیجیتالی کوی Kavie KV1251 Mens Digital Sports Watch کد 13102 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,185,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مردانه دیجیتالی کوی Kavie KV1251 Mens Digital Sports Watch یک ساعت مدرن با سبک ارتشی است که با قابلیت های بسیار بالای خود توانسته نظر مخاطبین بی شماری را در سر تا سر جهان به خود جلب نماید . ساعت KV1251 یک ساعت LED مدرن است که با صفحه ای به قطر 49 میلیمتر و ضخامت 15 میلیمتر طراحی گردیده و می تواند برای فعالیت های روزمره و ورزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد. ساعت KV1251 کوی از جنس سیلیکون بسیار مقاوم و با کیفیت تهیه گردیده که علاوه بر ضد حساسیت بودن ضد تعریق نیز می باشد و می توان از آن به راحتی برای فعالیت های ورزشی استفاده نمود. از قابلیت های این ساعت جذاب کوی می توان به تقویم ، کرنومتر و استاپ واچ ، نور پس زمینه ، نمایش روز و هفته ، آلارم و خاصیت ضد گرد و غبار آن اشاره نمود . همچنین ساعت دیجیتالی کوی قابلیت ضد آب تا 50 متر را نیز داراست که می توان از آن جهت فعالیت های روزمره ، حمام و شنا نیز استفاده نمود . تنها باید به این نکته توجه داشته که این ساعت را نمی توان برای طولانی مذت در آب نگه داشت و همچنین از فشردن هر یک از دکمه های ساعت در زیر آب نیز باید خودداری کرد. 
از دیگر ملاحظات مربوط به ساعت KV1251 مرابت در سرما و گرمای بیش از حد می باشد . این ساعت دیجیتالی بسیار مدرن و زیبا می تواند همراه بسیار مناسبی در کلیه ی فعالیت ها از ماهیگیری تا کوهنوردی محسوب گردد که با ظاهری ایده آل و وزنی بسیار سبک هر آنچه از یک ساعت می توان انتظار داشت را برآورده خواهد نمود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مردانه دیجیتالی کوی Kavie KV1251 Mens Digital Sports Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مردانه دیجیتالی کوی Kavie KV1251 Mens Digital Sports Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
قطر صفحه
49 میلیمتر
وزن
78 گرم
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس بدنه
رزین
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
مشکی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-14

درود سیلیکون دقیق بخواید بررسی کنید پلاستیک نیست اما از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با پلاستیک دارد . مشکلی هم در بندش ایجاد شد ساعت سازی ها الان هم بند سیلیکونی دارند هم پلاستیکی که بهش میخوره و میتونید تعویض کنید (همیشه برای هر ساعتی از رولکس تا ساعت های دیجیتالی بندی هست که بهش سازگار بشه و ساعت بلا استفاده نماند) موفق باشید

1398-01-14

سلام جنس بند سیلیکون ینی چی؟ همون پلاستیک اگر پاره شد بندش که گیر نمیاد و ساعت بلااستفاده میشه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم