برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مردانه دیجیتالی آپوسن Aposon Men's Digital Sports Wrist Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مردانه دیجیتالی آپوسن Aposon Men's Digital Sports Wrist Watch کد 13103 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,542,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مردانه دیجیتالی آپوسن Aposon Men's Digital Sports Wrist Watch یک ساعت اسپرت بسیار زیبا و مدرن الکترونیکی است که با صفحه ای گرد به قطر 52 میلیمتر وضخامت 13 میلیمتر از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است. ساعت مچی آپوسن یک ساعت همه کاره و کامل است که می تواند برای تمام فعالیت های ورزشی داخل و یا خارج از سالن مورد استفاده قرار گیرد. ستاپ واچ ، آلارم ، نمایش تاریخ به سال و ماه و روز با تقویم خودکار ، نور پس زمینه ، قابلیت تنظیم دو زمانه و همچنین ضد ضربه بودن از ویژگی های مهم ساعت دیجیتالی آپوسن محسوب می گردد که موجب شده تا این ساعت مردانه در سطح جهان از محبوبیت بالایی برخوردار گردد. همچنین ساعت آپوسن دیجیتالی قابلیت ضد آب تا 50 متر را نیز دارا بوده که می تواند برای شنا و در حمام مورد استفاده قرار گیرد. از این ساعت اسپرت آپوسن می توان برای فعالیت هایی چون هاکی ، فوتبال ، شنا ، ماهیگیری ، کوهنوری ، دوچخه سواری و .. استفاده نمود چرا که با وزن بسیار سبک خود هیچگونه مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. بند ساعت اسپرت دیجیتالی آپوسن نیز به پهنای 24 میلیمتر و از جنس سیلیکون بسیار مرغوب تهیه گردیده که با یک قفل کمربندی به دور مچ دست بسته می شود. قیمت مناسب در کنار قابلیت های بسیار بالای این ساعت سبب گردیده تا بتوان ساعت اسپرت آپوسن را به عنوان یک هدیه مناسب نیز پیشنهاد نمود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مردانه دیجیتالی آپوسن Aposon Men's Digital Sports Wrist Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مردانه دیجیتالی آپوسن Aposon Men's Digital Sports Wrist Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
قطر صفحه
52 میلیمتر
وزن
72 گرم
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
مشکی
جنس شیشه
معدنی
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
سیلیکون
رنگ بند
مشکی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
50 متر
مقاوم در برابر ضربه
هست
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
هشدار (آلارم)
دارد
نور پس زمینه
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم