برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست پاکسازی پوست اله سی ElleSye 6 PCS Pimple Comedone Extractor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پاکسازی پوست اله سی ElleSye 6 PCS Pimple Comedone Extractor کد 13056 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,221,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پاکسازی پوست اله سی ElleSye 6 PCS Pimple Comedone Extractor ستی کامل برای رهایی از انواع جوش های پوستی و داشتن پوستی صاف و شفاف می باشد که توسط کمپانی معتبر اله سی ارائه شده است . اله سی با سالها تجربه در زمینه تولید تجهیزات و لوازم پزشکی و دندانپزشکی این بار با ارائه ی ست پاکسازی پوست گامی موثر در زمینه ی زیبایی برداشته است و محصولی کامل و کارآمد شامل 6 قلم با کاربردهای متفاوت را برای انواع جوش ، آکنه ، جوش های سر سیاه و .. برای نواحی مختلف صورت طراحی نموده است که با کاربردی آسان و بدون درد می تواند بدون نیاز به مهارت خواص مورد استفاده قرار گیرد. 
ست پاکسازی پوست شامل 5 قلم دو طرفه و یک پنس می باشد که از جنس استیل ضد زنگ و آنتی باکتریال تهیه گردیده و احتمال انتقال عفونت را به حداقل ممکن رسانده است. با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به فشار داد جوش ها توسط ناخن و انگشت نیست و متعاقب آن نه تنها تخلیه جوش ها به طور کامل انجام می گیرد بلکه از التهاب پوست ، درد و انتفال میکروب نیز جلوگیری می شود. قلم های موجود در ست اله سی برای قسمت های مختلف صورت از جمله روی بینی ، کناره های بینی ، پیشانی و ... طراحی شده تا بهترین نتیجه را در راحت ترین حالت ممکن به همراه داشته باشد. 
ست پاکسازی پوست اله سی را نه تنها می توان برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار داد بلکه می توان به راحتی از آن برای مصارف حرفه ای در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز بهره برد . 

ellesye

برای استفاده از ست پاکسازی پوست اله سی ابتدا پوست را با صابون شسته و مطمئن شوید که هیچگونه آلودی و یا لوازم آرایش بر روی پوست وجود نداشته باشد. پس از آن می توان با استفاده از یک حوله ی گرم و یا دستگاه بخور به مدت 5 دقیقه صورت را گرم کرد . بعد از پس از ضدعفونی کرد قلم ها و قسمت مورد نظر پوست می توان به راحتی پاکساری را انجام داد. روش استفاده از هر کدام از قلم ها و محدوده ی مورد کاربرد آنها نیز به خوبی در عکس ها توضیح داده شده است. در آخر این نکته را اشاره میکنیم در سری جدید تولیدات این کالا نام برند بر روی محفظه فلزی حک نشده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ست پاکسازی پوست اله سی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پاکسازی پوست اله سی ElleSye 6 PCS Pimple Comedone Extractor  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست پاکسازی پوست اله سی ElleSye 6 PCS Pimple Comedone Extractor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات زیبایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ست پاکسازی پوست
مناسب برای
آقایان و بانوان در همه سنین
سایر مشخصات
شامل 5 قلم دوطرفه و 1 پنس مخصوص
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم