برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Starter Kit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Starter Kit کد 13036 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,946,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Starter Kit وسیله ای بسیار موثر با کاربردی بسیار آسان می باشد که می تواند به طور چشمگیری شکستگی ها و خطوط صورت ، لکه ها ، جوش و جای جوش را از بین برده و پوستی شفاف و سالم را به شما هدیه دهد. در یک مطالعه بالینی که توسط یک متخصص پوست صورت گرفته ، 91٪ از کاربران میکرودرم ابریژن نوتروژنا قطعا به پوستی نرمال دست پیدا می نمایند، در حالی که 88٪ از کاربران بعد از یک هفته بهبود چشمگیری در خطوط ظریف صورت مشاهده می نمایند و بعد از 4 هفته استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن نیز چین و چروک و لکه های مربوط به سن کاهش می یابد. این دستگاه نوتروژینا دارای یک پد اسفنجی است که بر روی آن کریستال هایی جهت پاکسازی پوست تعبیه گردیده و با استفاده از ارتعاشات میکرو قادر به کمک به نوسازی پوست بوده و در نتیجه داشتن پوستی قوی ، سالم و روشن تر را تجربه خواهید نمود. بررسی های انجام شده در کلینیک های امریکا نشان می دهد که که دستگاه خانگی میکرودرم ابریژن نوتروژنا نتیجه ای کاملا مشابه با روش های کلینیکی ارائه می دهد. به لاوه با توجه به یکبار مصرف بودن پد های دستگاه می توان از دستگاه به طور همزمان برای چند نفر استفاده نمود.
برای استفاده از دستگاه میکرودرم نوتروژنا ابتدا پد را در جای خود قرار دهید برای این کار قسمت آبی رنگ پد را در سمت بالا قرار داده و پد را به آرامی در محل مورد نظر فشار دهید تا ثابت شود . مرحله ی دوم مرطوب کردن پد می باشد که باید با دقت کافی صورت گرفته و از خیس شدن دستگاه جلوگیری شود. توجه داشته باشید نمناک بودن پد در این مرحله کافی است و نباید به گونه ای باشد که اسفنج پد خیس و پر آب باشد. مرحله ی سوم آغاز ماساژ صورت و یا بدن با استفاده از دستگاه است که در این مرحله بین 1 تا 2 دقیقه هر قسمت از پوست را به صورت جداگانه ماساژ دهید و پس از اتمام کار نیز صورت را با آب شستشو دهید. 
دستگاه میکرودرم ابریژن نوتروژنا به همراه 12 عدد پد عرضه گردیده و با 2 باتری قلمی کار می کند. این تعداد پد برای مصرف یک ماه کافی می باشد و جهت استفاده طولانی تر می توانید بسته های پد دستگاه را به طور جداگانه تهیه نمایید. از این دستگاه می توان تا سه بار در هفته نیز استفاده نمود تا پوستی جوان تر و سالم تر را به صورت خود باز گردانید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Starter Kit  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Starter Kit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات زیبایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
منبع تغذیه
باتری قلمی
تعداد سری
12 عدد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم