برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر خانگی پوست مردانه میکرودرم پی ام دی PMD Personal Microderm Man for Face, Black

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر خانگی پوست مردانه میکرودرم پی ام دی PMD Personal Microderm Man for Face, Black کد 10784 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,539,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر خانگی پوست مردانه پی ام دی PMD Personal Microderm Man for Face, Black برای جوانسازی پوست و از بین بردن چروک ها و لک و آکنه پوستی طراحی شده است. با لایه برداری پوست و مکش پوست مرده و سلول های مرده پوست به کاهش منافذ باز پوست کمک می کند جریان خون را در زیر پوست بهرت می کند و با تحریک سلول های پوستی به تولید سول های تازه  کلاژن و الاستین کمک می کند . شادابی و زیبایی پوست را با استفاده مرتب از این لیزر پوست می توانید تضمین کنید . داشتن یک پوست شفاف و سفت و شاداب با استفاده از میکرودرم مردانه پی ام دی در مدت کوتاهی پس از استفاده از آن امکان پذیر است.

مکش پوست به تحریک پوست و تازه سازی پوست می انجامد در این روش میکرودرم سطح پوست را تحرک می کند و با مکس سلول های مرده پوست و ساییده شدن نرم و آرام سطح پویت برای پاک سازی پوست به جریان خون بهتر در زیر پوست کمک می کند.در این روش با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود

در کنار این دستگاه سری های مختلفی برای استفاده در سطح پوست صورت و بدن به همراه سریهایی با شدت و حساسیت های مختلف ارائه شده است که به راحتی قابل نصب بر روی دستگاه و تعویض هستند. روش استفاده بهتر است که به ترتیب زیر انجام شود. 

1- با سری سفید شروع کنید و مطابق خطوط نمایش داده شده در تصویر بر سطح پوست به سرعت حرکت دهید 2- در سطح پوست حرکت دهید و اجازه بدهید سر بخورد و هرگز در یک منطقه اط پوست توقف نکنید. 3 - هرگز فشار وارد نکنید 

3-minute-treatment

فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیزر خانگی پوست مردانه پی ام دی PMD Personal Microderm Man for Face, Black را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر خانگی پوست اوریجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم