برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پد دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Puff Refills

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پد دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Puff Refills کد 13037 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,180,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پد دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Puff Refills حاوی 24 عدد پد دستگاه میکرودرم ابریژن نوتروژنا می باشد که هر کدام برای یک بار استفاده تهیه شده اند. پد دستگاه اسفنجی حاوی ذرات کریستالی می باشد که به آرامی عمل لایه برداری و تحریک پوست را جهت بازسازی ، ترمیم و نوسازی پوست انجام می دهد . به طور معمولی استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن نوتروژینا را می توان تا 3 بار در هفته استفاده نمود و هر بار نیز می توان به مدت 2 دقیقه هر ناحیه از پوست را با استفاده از دستگاه ماساژ داد. برای نصب پد نیز کافی است پد را در محل مورد نظر قرار دهید به طوری که قسمت آبی رنگ آن را به سمت بالا باشد وسپس با فشاری اندک پد را در محل خود ثابت نمایید. با کمک دستگاه نوتروژنا می توانید نتیجه ای کاملا مشابه با درمان های کلینیکی را در خانه و با هزینه ای بسیار کمتر تجربه نمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پد دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Puff Refills دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پد دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا Neutrogena Microdermabrasion Puff Refills را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات زیبایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد سری
24 عدد
سایر توضیحات
قابل استفاده جهت دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی نوتروژنا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم