برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی کارمسوتیکال سولوشنز Cosmeceutical Solutions Microdermabrasion Skin Care System

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی کارمسوتیکال سولوشنز Cosmeceutical Solutions Microdermabrasion Skin Care System کد 13046 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,052,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی کارمسوتیکال سولوشنز Cosmeceutical Solutions Microdermabrasion Skin Care System یک دستگاه فوق العاده با کاربردی بسیار آسان می باشد که می تواند به راحتی در خانه مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه ای کاملا مشابه با درمان های کلینیککی ارائه دهد. دستگاه میکرودرم ابریژین با تحریک پوست جهت نوسازی قادر است تیرگی را در پوست برطرف نموده ، لک و جاهای جوش را از بین ببرد و همچنین در از بین رفتن شکستگی ها و خطوط چین و چروک صورت کمک فراوانی انجام دهد. 
دستگاه میکرودرم ابریژن کارمسوتیکال سولوشنز شامل یک دستگاه ، دو عدد کرم جهت انجام میکرودرم و دو سری مجزا برای پاکسازی و ماساژ پوست و همچنین یک ماسک هیدرو ژل می باشد. کرم های ارئه شده در این پکیج با بهره گیری از عناصر کاملا گیاهی و دارا بودن بوتانیکال قادرند با تحریک نمودن هر چه بیشتر پوست ، کلاژن سازی و ترمیم بافت های پوست را تسریع نموده و پوستی کاملا صاف و جوان را به مصرف کنندگانش هدیه دهند. همچنین از خشکی و التهاب پوست جلوگیری نموده و کرم پس از درم ابریژن نیز حاوی ضد آفتاب بوده و می تواند پوست را به طور کامل محافظت نماید. 
برای استفاده از این دستگاه میکرودرم ابریژن ابتدا می بایستی صورت را از هرگونه آلودگی ، کرم و یا لوازم آرایشی پاک نمود . پس از خشک شدن  صورت بر روی سری سیلیکونی دستگاه مقداری از کرم پلنت استیم سل را قرار داده و با روشن نمودن دستگاه تمامی قسمت های صورت را ، هر ناحیه 2 الی 4 دقیقه ، ماساژ دهید. مدت زمانی بین 15 تا 20 دقیقه ماساژ کامل صورت به طول خواهد انجامید. پس از آن مراحل را با استفاده از سری دیگر و کرم بوتانیکال تکرار نمایید . پس از اتمام کار می توان برای نتیجه گیری بهتر از ماسک کارمسوتیکال سولوشنز استفاده نمود.
استفاده از دستگاه کارمسوتیکال سولوشنز برای هفته ی اول ، 3 بار ، برای هفته دوم ، 2 بار و پس از آن هفته ای یک بار مجاز خواهد بود و میتوان تا رسیدن به نتیجه ی ایده آل از آن استفاده نمود. لازم به توضیح است که سری های دستگاه قابل استفاده ی مکرر بوده و دستگاه میکرودرم ابریژن کارمسوتیکال سولوشنز با کمک دو عدد باتری قلمی کار می کند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی کارمسوتیکال سولوشنز Cosmeceutical Solutions Microdermabrasion Skin Care System  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی کارمسوتیکال سولوشنز Cosmeceutical Solutions Microdermabrasion Skin Care System را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تجهیزات زیبایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مقاومت در برابر آب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
منبع تغذیه
باتری قلمی
تعداد سری
2 عدد
سایر توضیحات
به همراه 2 عدد کرم و یک ماسک هیدرو ژل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم