برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیور بابیلیس پرو فویلی دوتایی بی سیم سفید BaBylissPRO 02 Barberology Cordless Metal Double Foil Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیور بابیلیس پرو فویلی دوتایی بی سیم سفید BaBylissPRO 02 Barberology Cordless Metal Double Foil Shaver کد 18270 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,817,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیور بابیلیس پرو فویلی دوتایی بی سیم سفید رنگ BaBylissPRO Barberology Cordless Metal Double Foil Shaver ،ریش تراشی حرفه ای که برای اصلاح و فید کردن دقیق طراحی شده است.
با ورقه های تیتانیوم ضد حساسیت فوق العاده ظریف برای اصلاح کامل به صورت بی سیم عمل می کند.

دارای سیم برق بلند یا عملکرد بی سیم
3 ساعت زمان شارژ برای 180 دقیقه استفاده

امکانات شامل:

  • سیم برق 3 متری
  • برس تمیز کننده
  • کیسه 

1. مردانی که با تراشیدن پوست آنها حساس است یا به راحتی تحریک می شوند ، باید قبل از استفاده از تراش ، یک قسمت از پا یا بازو را آزمایش کنند.

2. درپوش محافظ را برداشته و دستگاه را روشن کنید تا اصلاح آغاز شود. ریش تراش را با زاویه درست نسبت به ناحیه صورت خود که می خواهید اصلاح کنید نگه دارید و ورق تک اصلاح را با احتیاط در امتداد پوست خود اجرا کنید. نکته: به طور کلی ، ما توصیه می کنیم که بر خلاف جهت رشد مو اصلاح کنید ، زیرا این بهترین روش اصلاح موها است. پوست خود را محکم بکشید ، انگشتان خود را در مناطق غیرقابل دسترسی قرار دهید تا به نتایج مطلوب برسید.

3. کشیدن ماشین اصلاح را بیش از حد روی پوست انجام ندهید زیرا می تواند باعث تحریک شود .

4. لطفا توجه داشته باشید که سازگاری پوست شما با ریش تراش 2 تا 4 هفته طول می کشد ، بنابراین لطفاً در این مدت زمان وسایل اصلاح را عوض نکنید.

5. اگر طول موهای شما از 32/1 "بیشتر است ، ابتدا موهای خود را با مو کوتاه کنید ، سپس برای اصلاح و شیو از ریش تراش استفاده کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش بابیلیس سفید PRO 02 Double Foil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین شیور فویلی ارشاکو شیور بابیلیس پرو فویلی دوتایی بی سیم سفید BaBylissPRO 02 Barberology Cordless Metal Double Foil Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
تیتانیوم
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
180 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
3 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
13,821,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت به همراه (ریش تراش) شیور بابیلیس BaByliss FXHOLPK2I PRO Chameleon FX Trimmer & Double Foil Shaver Limited کد 18221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
11,512,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو رز گلد BaByliss PRO RoseFX Collection Limited Edition Set Rose Gold (FXHOLPK2RG) کد 18723 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم