برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح حجم زن پاناسونیک PANASONIC ER-GP707

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن پاناسونیک PANASONIC ER-GP707 کد 21570 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
11,548,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح حجم زن پاناسونیک PANASONIC ER-GP707 دارای تیغه هایی با شکل منحصر به فرد است که عملکرد اصلاح برجسته ای را ارائه می دهد که خواسته های دقیق حرفه ای ها را برآورده می کند. ماشین اصلاح حجم زن پاناسونیک ER-GP707 تیغه های X-taper با طراحی خاص است.لبه تیغه تیز و دقیق 45 درجه عملکرد برش صاف و تمیزی را ارائه می دهد.

Constant Control با فناوری پیشرفته حسگر، تراکم مو را تشخیص می دهد و به طور خودکار سرعت حرکت تیغه را کنترل می کند تا از برش صاف و ثابت اطمینان حاصل کند.با استفاده از این کنترل پیشرفته، موتور خطی جدید پاناسونیک، برش نرم‌تری را با استرس کمتری نسبت به قبل ارائه می‌کند.

ماشین اصلاح GP707 دارای طراحی ارگونومیک برای استفاده آسان است و علاوه بر باریک و سبک بودن آن، تمرکز روی سهولت در دست گرفتن آن بود. بدنه صاف، انحنا دار و قابل حمل آسان و ویژگی هایی مانند دستگیره لاستیکی برای جلوگیری از لیز خوردن، همگی برای برآوردن نیازهای حرفه ای طراحی شده اند.

دارای صفحه کلید قابل تنظیم سریع برای تنظیم آسان طول:چرخاندن صفحه تنظیم طول برش را از 0.8 تا 2.0 سانتی‌متر در مراحل 0.3 میلی‌متری امکان‌پذیر می‌سازد.

سیم / کارکرد بی سیم

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح حجم زن پاناسونیک ER-GP707  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح حجم زن پاناسونیک PANASONIC ER-GP707  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
حجم زن
منبع تغذیه
باتری شارژی و برق شهری
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم