برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک و صورتک دلقک قاتل چراغ دار سه حالته Clown Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک دلقک قاتل چراغ دار سه حالته Clown Mask کد 18015 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,447,000 تومان
%9 تخفیف
2,226,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت پاپ ترند دلقک قاتل چراغ دار سه حالته Halloween Led Mask Light Up Clown Mask with 3 Lightin بسیار راحت است و دارای چراغ led است که به سه حالت می درخشد.

دو فوم در ناحیه چانه و پیشانی قرار گرفته تا فشاری بر روی پوست خود احساس نکنید و  با دو باطری AA کار می کند و سه حالت چشمک زن روشن، آهسته و فلاش سریع کار می کند.

ماسک صورت دلقک قاتل چراغ دار سه حالته مناسب برای مهمانی های دوستانه و دور همی های شبانه ، تم های تولد و هالووین و لباس مبدل مناسب است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت دلقک قاتل چراغ دار سه حالته دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماسک صورت ارشاکو ماسک صورت دلقک قاتل چراغ دار سه حالته Halloween Led Mask Light Up Clown Mask with 3 Lighting را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ماسک صورت
رده سنی
بزرگسال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم