برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پتو برقی بیورر Beurer Heated overblanket HD75

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پتو برقی بیورر Beurer Heated overblanket HD75 کد 12221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات


پتو برقی بیورر Beurer Heated overblanket HD75 یک پتوی بسیار گرم و نرم از سری محصولات گرم و نرم بیورر است که به تازگی تولید شده و از تشکچه های برقی گرفته تا پتو های برقی و گرمکن های پا را شامل می گردد. الیاف به کار رفته در این محصولات گرمازا بسیار نرم بوده و در کاربرانش احساس آرامش و راحتی مضاعفی را ایجاد می نماید.
پتوی برقی HD75 در ابعاد 180 *130 سانتیمتر تولید شده است و با سایز بزرگی که دارد می تواند در هر موقعیتی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سیستم ایمنی مخصوص BSS نیز در این پتوی برقی بکار گرفته شده است. سیستم ایمنی مخصوص BSS یکی از سیستم های حفاظی بیورر است که در آن با کابل های گرمایی بسیار پیشرفته و فن آوری سنسور الکتریکی نهایت ایمنی را فراهم آورده و بدین ترتیب در هنگام بروز مشکلات احتمالی یا استفاده نادرست با خاموشی خودکار از گرم شدن بیش از حد محصول جلوگیری می نماید. سایر ویژگی های پتو برقی بیورر HD75 عبارت است از :
قابلیت شستشو با دست و در ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه سانتیگراد
خاموشی خودکار پس از 3 ساعت
کنترل دمای الکترونیکی
دارای دو شاخه جدا شونده
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پتو برقی HD75 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پتو برقی بیوررBeurer Heated overblanket HD75 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پتو برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم