برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشک برقی بیورر Beurer Electric Mattress UB90

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک برقی بیورر Beurer Electric Mattress UB90 کد 10747 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک برقی بیورر Beurer Electric Mattress UB90 یک انتخاب مناسب برای فراهم آوردن خوابی راحت و لذت بخش است. بیورر با طراحی تشک برقی اینبار با قدرت توربو برای گرم شدن سریع، قابلیت تنظیم درجه دمای مناسب و ایمنی بالای این تشک برقی که در کنار جنس کتان و ابریشمی آن را به یک کالای بی نقص برای اتاق خواب شما تبدیل کرده است.
ذرات نقره که در درون پارچه بصورت یکپارچه بکار گرفته شده اند بصورت طبیعی باکتری ها را تا 99.9 درصد بصورت موثر کاهش می دهند. ذرات نقره با حمله به دیواره سلول های باکتری و با تداخل متابولیسمی از تکثیر آن ها جلوگیری می نمایند. برای طراوت مضاعف تشک برقی مدل UB90 قابل شستشو در ماشین لباسشویی در 30 درجه سانتیگراد بوده و تمام الیاف بکار رفته در آن دارای نشان تست Öko-Tex 1002 می باشند که معنی آن ضد حساسیت بودن این محصولات می باشد.
ناحیه در برگیرنده پاها بصورت جدا از ناحیه بدن می تواند گرم شود. با 9 درجه تنظیم حرارت جداگانه برای هر ناحیه و تنظیم شخصی افزایش درجه حرارت در یک ساعت با کمک تایمر تشک، گرما می تواند با چرخه سلامتی مصرف کننده سازگار گردد. برای تامین یک خواب راحت، این تشک بصورت اتوماتیک درجه حرارت را از سطوح 7،8 و 9 پس از یک ساعت به سطح 6 کاهش می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک برقی Beurer Electric Mattress UB90 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تشک برقی بیورر Beurer Electric Mattress UB90 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
150x80 سانتی‌متر
سایز
یک نفره
سایر مشخصات
ساخته شده از
رویه کتان و آستر پشمی
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابل تنظیم در
9 دما
گرمایش سریع توربو
دارد
توان مصرفی
60 تا 70 وات
قابلیت شستشو به صورت
ماشینی
دمای آب برای شستشو
30 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
محافظ گرمای بیش از حد BBS
دارد
محافظ گرمای BBS با
3 مرحله ایمنی
ضد آلرژی
دارد
خاموشی خودکار پس از
3 ساعت
سایر مشخصات و قابلیت ها
- دارای منطقه زوم جدا برای گرمایش پا- دارای کنترل و دو شاخه جدا شونده- دارای چراغ نمایش عملکرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم