برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گرمکن برقی شانه و گردن بیورر Beurer Shoulder and Neck Heating Pad HK54

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گرمکن برقی شانه و گردن بیورر Beurer Shoulder and Neck Heating Pad HK54 کد 10709 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گرمکن برقی شانه و گردن بیورر Beurer Shoulder and Neck Heating Pad HK54 وسیله ای است که به راحتی می توانید به گرمای دلخواه خود برسید و به خصوص در هوای سرد می توانید با قرار دادن بر گردن و شانه های خود از دردهای گردن و شانه بکاهید و از گرمای ایجاد شده توسط پتو لذت ببرید. این گرما برای آرامش بدن، کاهش استرس ها، کاهش درد های عضلانی و کمک به گردش خون مناسب بسیار کاربردی است.
ویژگی های خوبی که گرمکن HK54 دارد آن را برای انتخاب و خرید توجیه می کند. قابلیت پوشش آسان به همراه گیره مغناطیسی - جنس نرم و لطیف قابل تنفس - طراحی مناسب برای پوشش گردن و شانه ها - سطح نرم و بسیار بزرگ - رویه مواج از جنس کرک ریز و نرم - 3 درجه تنظیم دما - قابلیت جداشدن کنترل دستی - چراغ نمایش عملکرد - گرمایش سریع توربو  - در عرض چند ثانیه دمای تشکچه برقی دقیقا به گرمای مطلوب شما می رسد - تکنولوژی جدید توربو این امکان را فراهم می سازد - خاموشی خودکار پس از 90 دقیقه - قابل شستشو در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه - کنترل الکترونیکی دما (تنظیم الکترونیکی دقیق دما) - اندازه تقریبی 52*56 سانتیمتر - دو شاخه جدا شونده - برق مصرفی 100 وات - به همراه دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی از ویژگی های گرمکن بیورر HK54 می باشد. 
محصولات گرمازای شرکت بیورر مجهز به سیستم ایمنی مخصوص BSS می باشند بنابراین نگرانی شما در مورد اینکه بیش از حد گرم و یا داغ شوند و یا مشکلات احتمالی دیگری را به وجود آورند منتفی است. این محصول پس از مدت زمان معینی از روشن بودن به طور اتوماتیک خاموش می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گرمکن برقی شانه و گردن Beurer Shoulder and Neck Heating Pad HK54 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرمکن برقی شانه و گردن بیورر Beurer Shoulder and Neck Heating Pad HK54 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گرمکن برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
56x52 سانتی‌متر
سایز
یک نفره
سایر مشخصات
ساخته شده از
رویه مواج از جنس کرک ریز و نرم
قابلیت تنظیم دما
دارد
قابل تنظیم در
3 دما
گرمایش سریع توربو
دارد
توان مصرفی
100 وات
قابلیت شستشو به صورت
ماشینی
دمای آب برای شستشو
30 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
محافظ گرمای بیش از حد BBS
دارد
محافظ گرمای BBS با
3 مرحله ایمنی
خاموشی خودکار پس از
90 ساعت
سایر مشخصات و قابلیت ها
- قابلیت پوشش آسان به همراه گیره مغناطیسی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم