برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB20

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB20 کد 10700 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB20 با نوع جکوزی که دارد برای آرام سازی پاها فوق العاده است. این ماساژور پا دارای یک محفظه بزرگ است که آب درون آن و غلتک های موجود در داخل وان برای ماساژ کف پا بسیار مناسب است. پاها پس از مدتی پیاده روی و یا دویدن، پس از یک روز خسته کننده درون کفش، برای خارج کردن استرس ها و کمک به گردش خون مرتب در داخل رگ ها و پا دستگاه ماساژ FB20 بی نظیر طراحی شده است.
بهره مندی از نور مادون قرمز از دیگر مزیت های ماساژور FB20 است. کلاهک ماساژ، ماساژی آرامش بخش برای کف پا فراهم کرده و گردش خون را افزایش می دهد. همچنین برطرف کننده پینه و میخچه جهت برطرف کردن پوست های مرده و پینه ها کاربرد دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی پا Beurer Massager FB20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور برقی پا بیورر Beurer Massager FB20 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
دستی
مناسب برای
پاها
مادون قرمز
دارد
توان مصرفی
120 وات
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ماساژ کف پا با حباب آب : تحریک میکرو اعصاب خسته کف پا- ماساژ با مادون قرمز: ساخت مجدد سلولهای آسیب دیده- ماساژ غلطکی کف پا (غیر چرخان)- 3 قطعه‌ی قابل تعویض پدیکور- ابعاد: 38 × 35 × 18 سانتی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم