برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر بدن براون خانگی BRAUN Silk-expert Pro 5 PL5154

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر بدن براون خانگی BRAUN Silk-expert Pro 5 PL5154 کد 21102 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
36,041,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر بدن براون خانگی BRAUN Silk-expert Pro 5 PL5154 برای از بین بردن مو های زائد قسمت های مختلف بدن و حتی صورت استفاده می شود که برای استفاده آقایان و خانم ها مناسب خواهد بود. لیزر بدن براون 10 سطح تابش متفاوت برای پوست های مختلف و تعداد فلش آن حدود 400000 شات است.

لیزر بدن بروان PL5154 شدت نور را با توجه به رنگ پوست به صورت خودکار تعیین می کند و در برابر اشعه ماورابنفش از پوست محافظت می کند که تعداد شات هایش در دقیقه به 125 فلاش می رسد. سرعت خیلی بالا در دستگاه لیزر بدن بروان پرو 5 مزیت بزرگی است که با برق شهری کار می کند و تا 6 بعد از استفاده حجم مو های به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

در بسته بندی لیزر بدن براون Silk-expert کیف با کیفیت برای نگهداری آن و یک تیغ تیز ونوس قرار داده شده است که وزن کمی دارد و در کشور انگلستان ساخته شده است و دارای 3 سری برای نقاط مختلف است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر بدن براون خانگی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی لیزر ارشاکو لیزر بدن براون خانگی BRAUN Silk-expert Pro 5 PL5154 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر بدن اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
منبع تغذیه
برق شهری
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
3
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم