برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر بدن براون Braun 6032 IPL Hair Removal Silk-expert Pro 3 PL3000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر بدن براون Braun 6032 IPL Hair Removal Silk-expert Pro 3 PL3000 کد 20156 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
16,480,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر بدن براون Braun IPL Hair Removal Silk-expert Pro 3 PL3000 دارای قابلیت اسکن رنگ پوست و تطبیق شدت نور است و به همین دلیل یکی از ایمن ترین روش های رفع موی زائد بدن خانم ها و آقایان می باشد و ساخت انگلیس است.

لیزر Braun IPL Hair Removal Silk-expert Pro 3 PL3000 مناسب برای بدن است که با تعداد فلش 300000 شات ( معادل متوسط 16 سال استفاده) و دارای 2 مود راحت comfort و حالت نرمال ( ملایم با تنظیم ملایم ایده آل برای مبتدیان) کار می کند.

لیزر براون دارای 60 فلش در هر دقیقه و دارای 3 سطح انرژی  است که بخوبی با قابلیت هایی که دارد با اسکن رنگ پوست، شدت نور را  تطبیق می دهد و شدت مورد نیاز شما پالس می فرستد.

برای ایمنی بیشتر در برابر شات های لیزر براون PL3000 سنسور تماس با پوست تعبیه شده که مانع هر گونه سوختگی و آسیب به پوست می شود.

ویژگی های قابل ذکر در PL3000  شامل سبک با طراحی ارگونومیک ، دارا یمود gliding mode برای اعضای بزرگ بدن و مود stamp mode برای مناطق کوچک و حساس بدن است .

منبع تغذیه برق خانگی (با سیم) است که بدون نگرانی از پایان شارژ می توانید تمام بدن خود را لیز نماید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد لیزر بدن براون Silk-expert Pro 3 PL3000  6032 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی لیزر صورت ارشاکو لیزر بدن براون Braun IPL Hair Removal Silk-expert Pro 3 PL3000 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر اصلاح بدن اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
منبع تغذیه
برق شهری (باسیم)
تکنولوژی اصلاح
لیزر
سایر ویژگی ها
gliding mode برای اعضای بزرگ بدن - stamp mode برای مناطق کوچک و حساس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم