برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر صورت و بدن براون سیلک اکسپرت پرو Braun Silk Expert Pro 5 PL5117

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر صورت و بدن براون سیلک اکسپرت پرو Braun Silk Expert Pro 5 PL5117 کد 17872 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
31,998,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشند.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر صورت و بدن براون سیلک اکسپرت پرو Braun Silk Expert Pro 5 PL5117 Laser Hair Remover دارای دو سری مختلف برای استفاده صورت و بدن است.
لیزر براون PL5117 دارای 10 سطح مختلف شدت تابش است و با داشتن قابلیت اسکن رنگ پوست ، شدت نور به طور خودکار تطبیق داده می شود.
سرعت تابش در دستگاه Braun Silk Expert Pro 5 PL5117 قابلیت تنظیم در سه سطح مختلف را دارد و در حالت نرمال بیش از 125 فلاش در دقیقه انجام می شود که بیانگر سرعت بالای لیزر در مقایسه با نمونه های مشابه است.
لیزر براون سیلک اکسپرت پرو PL5117 دارای 400000 شات است و با استفاده از برق خانگی انرژی دستگاه تامین می شود.
به همراه لیزر Silk Expert Pro 5 PL5117 یک عدد کیف جهت نگه داری و حمل آسان تر و همچنین یک عدد ژیلت ونوس نیز قرار داده شده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ لیزر صورت و بدن براون سیلک اکسپرت پرو Braun Silk Expert Pro 5 PL5117 Laser Hair Remover را مشاهده می کنید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لیزر صورت و بدن براون Braun Silk Expert Pro 5 PL5117 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی لیزر صورت و بدن ارشاکو لیزر صورت و بدن براون سیلک اکسپرت پرو Braun Silk Expert Pro 5 PL5117 Laser Hair Remover را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر صورت و بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
2 سری
سایر توضیحات
دارای قابلیت اسکن رنگ پوست و تطبیق شدت نور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم