برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو جادویی بابیلیس BaByliss C1000SDE Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو جادویی بابیلیس BaByliss C1000SDE Hair Curler کد 3627 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو جادویی بابیلیس BaByliss C1000SDE Hair Curler با توان 25 وات شما را قادر می سازد تا به راحتی فرهایی زیبا و با دوام به موهای خود بدهید. به کمک فرموی جادویی بابیلیس با قابلیت چرخش اتوماتیک دیگر نیازی به پیچیدن دستی موها نخواهد بود.
دستگاه C1000SDE دارای محفظه سرامیکی فر مو است که موها به صورت اتوماتیک دور میله آن پیچیده می شوند. بر روی دسته دستگاه دکمه کشویی روشن وخاموش و تنظیم دما تعبیه شده که در 3 حالت خاموش، دمای 210 درجه و 230 درجه سانتی گراد قابل تنظیم می باشد.
پس از تنظیم دما چراغ نشان گر دستگاه شروع به چشمک زدن نموده و بعد از رسیدن دمای فرمو به دمای تنظیم شده به صورت ثابت روشن می ماند. در کنار دکمه تنظیم دما، دکمه تایمر قرار دارد که قابل تنظیم در سه زمان8 ، 10 و 12 ثانیه می باشد. پس از اتمام زمان تنظیم شده تایمر با صدای بوق به صدا درآید.
فر موی جادویی 1000 بابیلیس مجهز به سیستم ایمنی خاموشی خودکار می باشد و در صورتی که دستگاه به صورت پیوسته به مدت 60 دقیقه روشن بماند بطور خودکار خاموش می شود.
جهت استفاده دوباره از دستگاه کافیست کلید تنظیم دما را در حالت خاموش قرار داده و دوبا ره روشن کنید. همچنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، در صورتی که دستگاه به مدت 20 دقیقه غیر قابل استفاده باقی بماند به صورت اتوماتیک حرارت آن تا حدود 150 درجه کاهش می یابد، جهت بازگشت به دمای قبلی کافی است دسته فرمو را یکبار بسته و مجددأ باز کنید تا دمای دستگاه به دمای تنظیم شده برگردد.
سیم بلند 2.5 متری این فرمو با قابلیت چرخش 360 درجه محدوده وسیعی در اختیار شما قرار می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد فرکننده مو بابیلیس C1000SDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو جادویی بابیلیس BaByliss C1000SDE Hair Curler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با  قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
210 - 230 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
230 درجه سانتی گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم