برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو بابیلیس سی 419 ای Babyliss C419E Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو بابیلیس سی 419 ای Babyliss C419E Hair Curler کد 14937 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • طلایی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو بابیلیس سی 419 ای Babyliss C419E Hair Curler فر کننده بابیلیس مدل C419E به شما امکان می دهد تا از محدودیت ها خلاص شوید و ظاهر موهای خود را هر روز تغییر دهید درحالیکه فر کننده مدل 419 بالاترین محافظت و مراقبت را به موهایتان ارائه می دهد.
قطر 19 میلی متری دستگاه به شما امکان می دهد به راحتی در خانه فقط در چند ثانیه مدل موهای خود را تغییر دهید و فر های ریز و دلخواه خود را بدست آورید، همچنین دارای یک سطح پوشش سرامیکی طلایی است که از توزیع یکنواخت گرما در موها اطمینان حاصل می دهد ، سایز دستگاه بسیار مناسب بوده و براحتی می توانید در کوله و یا کیف خود جای دهید.
انواع مختلف مو به مراقبت های مختلفی نیاز دارد به همین دلیل می توانید از بین سه درجه حرارت 160 درجه سانتیگراد ، 180 درجه سانتیگراد و 200 درجه سانتیگراد دمای مور نظر را انتخاب و تنظیم کنید. استفاده از فر کننده مو Babyliss C419E کاملا ساده و بی خطر است و همچنین دارای کابل گردان است که هیچ مشکلی حین کار ایجاد نمی کند و محافظت در برابر سوختگی تصادفی توسط نوک عایق تضمین می شود .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده مو بابیلیس C419E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو بابیلیس سی 419 ای Babyliss C419E Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
بین 180 تا 200 درجه
حداکثر دما
200 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد - 3 دما
طول سیم
3 متر
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
قطر 19 میلی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم