برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد ابسولوت عود مگنیفیسنت7 Fragrance Absolute Oud Magnificent7 For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد ابسولوت عود مگنیفیسنت7 Fragrance Absolute Oud Magnificent7 For Men کد 14480 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد ابسولوت عود مگنیفیسنت Fragrance Absolute Oud Magnificent7 For Men 100 میل
846,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد Fragrance Absolute Oud Magnificent7 For Men با رایحه گرم و جذابش به عطری مناسب برای روزهای سرد و خنک سال تبدیل شده است که با ماندگاری خوب و پخش بوی مناسبش، همراهی دوست داشتنی برای شماست و تا مدت‌ها شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز خواهد کرد.
ادکلن مردانه ابسولوت عود پس از نشستن بر روی پوست یا لباس شما رایحه‌ای تند و شرقی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. بسیاری از کاربران این عطر را مشابه ادکلن مردانه Yves Saint Laurent La Collection M7 Oud Absolu می‌دانند.
بلافاصله پس از اسپری کردن این عضو از خانواده فراگرنس ورد، نت آغازینش در مشام شما به رقص خواهد آمد و شما رایحه پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد و از انرژی و نشاط این میوه مرکباتی سرشار خواهید شد. در نت میانی و بعد از گذشت مدتی از اسپری کردن ابسولوت، آهسته آهسته رایحه نعناع هندیِ بازیگوش خود را نمایان می‌کند و احساس طراوت و تازگی را با خود به همراه میاورد. این عطر دل‌انگیز تا مدت‌ها مشام شما را نوازش خواهد کرد تا بعد از مدتی طولانی جای خود را به عطر گل لادن فرانسوی و چوب عود بدهد. این رایحه آرامش و تسکین را به شما هدیه خواهد داد و پایانی باشکوه را برای این عطر دل‌پذیر رقم خواهد زد.
Fragrance Absolute Oud Magnificent7 دارای ظاهری چشم‌نواز و ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی قابل ملاحظه و رایحه‌ای فوق‌العاده است که از هر نظر می‌تواند سلیقه و انتخاب شما را در جمع‌های مختلف تحسین کند و البته هدیه‌ای شایسته، شادی‌آور و درجه یک برای عزیزان شما باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد Absolute Oud Magnificent7 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco  عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد Fragrance Absolute Oud Magnificent7 For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال ماندارین
رایحه میانی
نعناع هندی
رایحه پایه
لادن فرانسوی، عود، مر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم