برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن ادوپرفیوم Fragrance World THREE DIMENSION EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن ادوپرفیوم Fragrance World THREE DIMENSION EDP For Men کد 16022 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن ادوپرفیوم Fragrance World THREE DIMENSION EDP For Men 100 میل
نام تجاری:
655,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن ادوپرفیوم Fragrance World THREE DIMENSION EDP For Men  توسط ژان کلود النا در کشور امارات ساخته و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده  است.
عطر THREE DIMENSION با رایحه ی آغازین پرتقال و گریپ فروت فضا را از رایحه ی خنک و با طراوت مرکبات آکنده می کند در ادامه و قلب رایحه عطر دلنوازی از گل شمعدانی همراه با تندی فلفل سیاه حس بویاییتان را نوازش می دهد ، در اوج و در نت پایانی خنکی و طراوت عطر با رایحه ی گیاه پاتچولی، سدر و علف وتیور دو چندان می شود.
رایحه غالب THREE DIMENSION عطر چوب می باشد و برای کسانی که بدنبال عطر رایحه ی چوب با قیمت مناسب هستن جز گزینه های انتخابی محسوب می شود.
رایحه ی خنک و تند عطر تری دایمنشن ،بهترین زمان استفاده از آن را روزهای گرم سال کرده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی عطر مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد تری دایمنشن ادوپرفیوم Fragrance World THREE DIMENSION EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-24

شاید باور نکنید من تمام کپی های عطر تغ رو دارم و تموم کردم حتی تغ اصل که الان 1.5قیمتش هست .این شیشه سوم از این عطر رو دارم میخرم وقطعا صد برابر بهتر از اصلی هست.قابل توجه تغ دوستان.چشم بسته بخر و به من دعا کن

1399-01-10

درود به این سوال نمیشه پاسخ درست داد کاملا سلیقه ای هست دنیای عطر و آنچیزی که بنظر شما اوکی هست از نظر دیگری کاملا ممکن هست رد شود . موفق باشید

1399-01-09

سلام کیفیت و پخش بو و ماندگاریش به پای تق ریو میرسه؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم