برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد اونیرو ادوپرفیوم Fragrance World Oniro EDP For men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد اونیرو ادوپرفیوم Fragrance World Oniro EDP For men کد 12480 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه فراگرنس ورد اونیرو ادوپرفیوم Fragrance World Oniro Eau De Parfum For men 100 میل
نام تجاری:
639,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد اونیرو ادوپرفیوم Fragrance World Oniro EDP For men در سال 2014 تولید و روانه بازار شد. Fragrance World Oniro به دلیل داشتن رایحه خنک و شیرین برای استفاده روزانه ی آقایان در فصول گرم سال طراحی شده است. ساختار اونیرو ترکیبی از میوه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس، گیاهان معطر میباشد که آن را به عطری همه پسند تبدل کرده است. ترکیب جذاب نت آغازی متشکل از پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌ فروت با توجه به پخش بوی مناسب اونیرو توجه هر فردی را به خود جلب میکند در ادامه نت میانی از راه رسیده و با رایحه گل یاسمین و برگ بو این ترکیب را تکمیل میکند. 

عطر مردانه Fragrance World Oniro دارای نت پایانی با رایحه عنبر، گیاه پاتچولی، خزه اوک‌موس و چوب گایاک بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است و با عطر های گران قیمت تر، از لحاظ کیفیت رقابت می کند. اگر شما جزو آن دسته آقایانی هستید که عطر هایی با نت خوراکی و طبیعت را می پسندید اونیرو پس از یک بار استفاده عطر محبوب شما خواهد شد. تندی و خنکی دلنشین این عطر در کنار رایحه ای خاص مورد پسند آقایانی که در طول روز فعالیت زیادی دارند مانند ورزشکاران نیز قرار میگیرد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه فراگرنس ورد اونیرو ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه فراگرنس ورد اونیرو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه فراگرنس ورد اونیرو ادوپرفیوم Fragrance World Oniro EDP For men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم