برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو کلاب 401 Paris Bleu Club 401 For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو کلاب 401 Paris Bleu Club 401 For Men کد 14352 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو کلاب 401 Paris Blue Club 401 For men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو کلاب 401 Paris Bleu Club 401 For Men ادوتویلت Club 401 یک عطر پرفروش با رایحه ای بسیار جذاب و خنک از چوب های معطر است که بطور شگفت انگیزی طراوت و احساسات را باهم مخلوط می کند و از ترکیب متفاوت گلها و مرکبات رایحه ای عمیق ایجاد می شود‏، عطر Club محصول اورجینال و درجه یک است. رایحه غالب عطر از ترکیب هل و فلفل صورتی است.
نت آغازین عطر بلو کلاب با ترکیباتی چون مرکبات ، لیمو و برگ های تند نعناع آمیخته شده و نمایانگر حس آزادی است. در نت میانی ، عطر تند فلفل صورتی و طعم خوش دانه هل و عطر گل بنفشه را در خود جای داده ‏، و در نت پایانی نیز عطر گیاهانی مثل سدر ، صندل ، عنبر دانه تونکا الهام بخش انرژی و قدرت بوده که عناصر طبیعت را برجسته می کند.
عطر 401 به رنگ آبی برای هوای گرم و فصل تابستان مناسب است و برای مردانی که بدنبال انرژی و قدرت و آزادی هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر مردانه پاریس بلو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco  عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو کلاب 401 Paris Bleu Club 401 For men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو ، برگ نعناع
رایحه میانی
فلفل صورتی ، هل ، گل بنفشه
رایحه پایه
سدر ، صندل ، عنبر ، تانکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم