برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو اینسپشن ادو تویلت Paris bleu inception EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو اینسپشن ادو تویلت Paris bleu inception EDT For Men کد 14310 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه اس پی پی پاریس بلو اینسپشن Paris bleu inception For Men 100 میل
نام تجاری:
1,206,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو اینسپشن Paris bleu inception For Men بوی خنک و تندی دارد و از طراوت و تازگی خاصی برخوردار می باشد. با ساختار رایحه ای میوه و گیاهان دارویی مناسب برای روزهای گرم تابستان و بهار می باشد تا طروات و خنکی خود را به شما هدیه دهد.
بطری عطر مردانه پاریس لو شیک و شفاف می باشد که محتوای داخل آن به راحتی قابل مشاهده می باشد و درب بطری نیز دارای سایز مناسبی است که به خوبی بر روی آن سوار شده است و به دلیل آنکه شانه های فلزی و  نقره ای رنگ هارمونی خوبی با درپوشش پیدا کرده است به زیبایی های ظاهری این عطر افزوده است.
عطر مردانه اینسپشن با غلظت ادوتویلت، حجم و قیمت بسیار مناسب انتخاب بسیار خوبی برای هدیه دادن و یا استفاده شخصی برای علاقه مندان به رایحه های شرقی می باشد.
در اولین لحظه ی اسپری کردن عطر مردانه Paris bleu inception رایحه های بهار نارنج. گریپ فروت و عطر برگ های سبز رنگ را به طور شفاف احساس خواهید کرد پس از مدتی نت های ابتدایی جای خود را به نت های میانی داده و با رایحه های گل های شمعدانی و گل سدر شما را هیجان زده خواهد کرد و در انتها و پس از مدتی طولانی نت پایانی خود نمایی می کند و مشامتان را با رایحه های عنبر و مشک می نوازد.
ادکلن inception پخش بوی خوب و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برندی از مبدا کشور فرانسه می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر مردانه پاریس بلو inception دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه اس پی پی پاریس بلو اینسپشن Paris bleu inception For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
بهار نارنج - گریپ فروت - عطر برگ های سبز رنگ
رایحه میانی
گل شمعدانی - گل سدر
رایحه پایه
عنبر - مشک
سایر مشخصات
کشور مبدا برند: فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم