برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو ریچ من آکوا ادو تویلت Paris Bleu Rich Man Aqua EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو ریچ من آکوا ادو تویلت Paris Bleu Rich Man Aqua EDT For Men کد 14320 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو ریچ من آکوا Paris Bleu Rich Man Aqua For Men 100 میل
نام تجاری:
3,258,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو ریچ من آکوا ادو تویلت Paris Bleu Rich Man Aqua EDT For Men عطری از مبدا کشور فرانسه و برندی معتبر در زمینه ی عطرسازی یعنی پاریس بلو می باشد با رایحه ی تند و شیرین می باشد که برای آقایان پر مشغله و فعال عطر بسیار مناسبی محسوب می شود.
عطر ریچ من به دلیل رایحه ی خنک و شیرینی که دارد انتخاب بسیار رضایتمندی برای آقایان ورزشکار محسوب می شود. ادکلن Rich Man Aqua ظاهری ساده ولی شیک دارد و درپوش آن به خوبی بر روی شیشه سوار شده است و هماهنگی خوبی با بطری ایجاد کرده است و همچنین با توجه به قیمت نسبتا خوبی که دارد می تواند یکی از گزینه های مهم برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد.
عطر مردانه آکوا از رایحه هایی تشکیل شده است که پیوندی مجدد بین شما و طبیعت و بوی میوه ها برقرار می سازد. نت آغازین ریچ من از رایحه های آناناس، گلابی و فلفل صورتی تشکیل شده که با اولین اسپری کردن متوجه این بوها خواهید شد.
سپس پس از مدتی از نشستن عطر بر روی پوستتان متوجه رایحه های گل پرتقال، لاواندین و گل های دریایی خواهید شد و در آخر پس از مدت نه چندان کوتاهی نت های پایانی از راه می رسند و پایانی شکوهمند را برای آکوا رقم میزنند که شامل چوب صدر، صندل و کشمیر می باشد.
ادکلن مردانه Paris Bleu از پراکندگی بو بسیار خوب و ماندگاری قابل توجهی برخوردار است و به دلیل ساختار رایحه ای که دارد برای روزهای گرم سال عطر مناسب تری به شمار می آید.
هم اینک می توانید ادوتویلت ریچ من آکوا را از فروشگاه ارشاکو به صورت اورجینال تهیه فرمایید تا در کنار داشتن محصولی اورجینال و مناسب تجربه ی یک خرید آسان و مطمعن را نیز به همراه داشته باشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر مردانه پاریس بلو Rich Man Aqua دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco.com عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو ریچ من آکوا Paris Bleu Rich Man Aqua For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آناناس، گلابی، فلفل صورتی
رایحه میانی
گل پرتقال، لاوندین، گل های دریایی
رایحه پایه
چوب سدر و صندل، چوب کشمیر
سایر مشخصات
کشور مبدا برند: فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم