برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو بیزینس کد Paris Bleu Busines Code For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو بیزینس کد Paris Bleu Busines Code For Men کد 14321 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو بیزینس کد Paris Bleu Busines Code For Men 105 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو بیزینس کد Paris Bleu Busines Code For Men عطری است از برند معتبر پاریس بلو که عطر ساز آن COSMOLUXE می باشد.
عطر مردانه پاریس بلو رایحه ای شیرین و گرم دارد و به همین دلیل برای روزهای سرد سال و مجالس و مهمانی ها انتخاب بسیار درستی می باشد.ساختار رایحه ای بیزینس کد شامل ادویه، چوب و چرم می باشد.
عطر Paris Bleu ظاهری ساده و در عین حال شیک دارد بطری شیشه ای آن باعث می شود تا محتویات داخلش به خوبی مشخص باشد، محتویات طلایی رنگ و نام Busines Code که در فلزی طلایی رنگ بر روی بدنه ی آن چسبانده شده و همچنین درپوش طلایی رنگی که به خوبی بر روی شیشه ی عطر سوار شده است هارمونی و زیبایی چشم گیری را تشکیل داده است.
ادوتویلت بیزینس کد با سه نت بویایی پیوند خوش بویی بین شما و طبیعت برقرار می کند. به محض اسپری کردن پاریس بلو بر روی نبضتان متوجه رایحه های لیمو و برگ نعنا می شوید.
نت میانی که پس از مدتی نمایان می شود از رایحه های فلفل صورتی، بنفشه و دارچین تشکیل شده است و در انتها بعد از گذشت مدتی طولانی نت پایانی با رایحه های چوب صدر، صندل، کهربا و دانه ی تونکا شما را غافلگیر خواهد کرد.
ادکلن Busines Code با غلظت ادوتویلت و پراکندگی بوی مناسب و ماندگاری خوب در فروشگاه ارشاکو برای شما فراهم گردیده تا هم اینک بتوانید این محصول را تهیه فرمایید و علاوه بر خرید عطری اصل و اورجینال از یک خرید اینترنتی آسان و مطمعن نیز لذت ببرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر مردانه پاریس بلو Busines Code دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پاریس بلو بیزینس کد Paris Bleu Busines Code For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو، برگ نعنا
رایحه میانی
فلفل صورتی، بنفشه، دارچین
رایحه پایه
چوب سدر، ، صندل، کهربا، دانه تونکا
سایر مشخصات
کشور مبدا برند: فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم