برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا سئول سینسا دانگ گنگم - گیو سامر مردانه Zara Seoul 532-8 Sinsa Dong Gangnam-Gu Summer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا سئول سینسا دانگ گنگم - گیو سامر مردانه Zara Seoul 532-8 Sinsa Dong Gangnam-Gu Summer کد 14285 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه زارا سل Zara SEOUL 532-8 EDT For Men 100 میل
نام تجاری:
2,197,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زارا سئول سینسا دانگ گنگم - گیو سامر مردانه Zara Seoul 532-8 Sinsa Dong Gangnam-Gu Summer امروزه یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندها خصوصا در ایران است که با استقبال چشمگیری نیز مواجه شده است.
Ortega نام یکی از طراحان مد و فشن می باشد که در سال 1975 اولین فروشگاه خود را در اسپانیا تاسیس کرد و نام فروشگاه خود را zorba نامید.
اما دو بلوک آنطرف این نام را قبلا انتخاب کرده بود که اورتگا تصمیم گرفت دوباره حروف را بررسی نماید و نام را تغییر دهد که نهایتاً نام برند خود را zara نامید که در سال 1980 زارا پا به بازرا گذاشت و فروشگاه دیگری هم در پرتقال تاسیس کرد تا اینکه امروزه در بیش از 73 کشور دنیا نمایندگی فروش زارا وجود دارد.
zara از سه نت تشکیل شده است که شامل نت اولیه سیب و نت میانی سدر و نت پایانی شکوفه پرتقال می باشد که رایحه سل بسیار لطیف و ملایم می باشد.
عطر و ادکلن زارا سئول مردانه  8-532 در دسته عطر های با رایحه تند می باشد که ساختار رایحه عطر زارا میوه و مرکبات می باشد و بسیار مناسب برای روز های سرد می باشد. ظاهر بطری عطر زارا به صورت خیلی ساده و در عین سادگی بسیار شیک می باشد که روی آن کلمه summer نوشته شده است که در میان آقایون رایحه و ظاهر عطر به سبب کیفیت و ماندگاری و همچنین قیمت مناسب عطر زارا محبوبیت خاصی دارد.
خاصیت ادوتویلت عطر زارا سئول باعث پخش بویایی بیشتر عطر می شود و در تمامی روز با این رایحه بدرخشید و از بویی خوب و مطلوب برخوردار شوید تا خود و دیگران از روز خود لذت ببرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن مردانه زارا سئول 8-532 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه زارا سئول سینسا دانگ گنگم - گیو سامر Zara Seoul 532-8 Sinsa Dong Gangnam-Gu Summer EDT For Menرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
سیب
رایحه میانی
سدر
رایحه پایه
شکوفه پرتقال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم