برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا بلو (آبی) اسپریت مردانه Zara blue spirit 2019

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا بلو (آبی) اسپریت مردانه Zara blue spirit 2019 کد 14263 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه زارا بلو اسپریت Zara blue spirit EDT For Men 80 میل
نام تجاری:
1,869,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زارا بلو (آبی) اسپریت مردانه Zara blue spirit 2019 در دسته عطر های با رایحه تند می باشد که ساختار رایحه عطر بلو چرم می باشد و بسیار مناسب برای روز های گرم می باشد. ظاهر عطر بسیار ساده و در عین سادگی شیک می باشد که در میان آقایون رایحه و ظاهر عطر به سبب کیفیت و ماندگاری عطر زارا محبوبیت خاصی دارد.نت های غالب عطر زارا بلو اسپریت مردانه از ادویه تند و تازه و چرم ساخته شده است و رایحه ای تند و خنک دارد .
ادکلن زارا آبی اسپریت مردانه مخصوص اقایون خوش پوشی که به زیبایی خود اهمیت می دهند و یکی از برند های مد روز و مورد توجه آقایون سر شناس جهان می باشد که خاصیت ادوتویلت عطر زارا باعث پخش بویایی بیشتر عطر می شود و در تمامی روز با این رایحه بدرخشید و از بویی خوب و مطلوب برخوردار شوید تا خود و دیگران از روز خود لذت ببرید.
زارا بلو اسپریت از سه نت تشکیل شده است که شامل نت اولیه فلفل و نت میانی جز هندی و نت پایانی چرم می باشد که با اولین اسپری متوجه رایحه نت اولیه و سپس نت میانی و در نهایت جای خود را به نت پایانی می دهند.
خانم هایی که دنبال هدیه ای مناسب برای همسر برادر و کسانی که دوسشان دارند می گردند سایت ارشاکو این رایحه از برند زارا به شما معرفی می کند تا همیشه در ذهن و یاد بمانید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن مردانه زارا blue spirit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زارا بلو (آبی) اسپریت مردانه Zara blue spirit 2019 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
فلفل
رایحه میانی
جوز هندی
رایحه پایه
چرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم