برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا فور هیم بلو (آبی) ادیشن مردانه ZARA FOR HIM bleu EDITION

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا فور هیم بلو (آبی) ادیشن مردانه ZARA FOR HIM bleu EDITION کد 20305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زارا فور هیم بلو (آبی) ادیشن مردانه ZARA FOR HIM bleu EDITION 100 میل
نام تجاری:
2,615,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه زارا فور هیم بلو (آبی) ادیشن ZARA FOR HIM bleu EDITIONدر سال 2022 عطضه شده است؛ نت‌های مردانه و ظریفی را نشان می‌دهد که در جوهره‌ای معطر و چوبی بیان می‌شوند. رایحه ای برای انسان مدرن که محدودیت ها را می شکند و سرنوشت خود را انتخاب می کند.در بالاترین نت های، عطر با طراوت اصلی همراه با نت های آبی نارگیل، زیبایی بی انتها گریپ فروت صورتی و هل، تاثیری فوری ایجاد می کند. در دل این عطر احساسی تر و متمایزتر می شود و شکوفه های پرتقال را آشکار می کند که برای مردان غیرمنتظره است. عمیق ترین قسمت شکوفه پرتقال در اطراف جنبه های سبز و میوه ای انجیر همراه با نت های معطر رزماری حلقه می شود تا مردانگی جدیدی ایجاد کند. پایه، با سایه های چوبی گرم و تصفیه شده، چوب سدر و نعناع هندی، همراه با جنبه های حسی آمبروکسان، نمونه ای از مرد فریبنده است .عطری خاص از برند زارا است که با رنگ آبی در جعبه و شیشه عرضه می شود. عطر آبی مردانه از برند زارا نقطه مقابل عطر مردانه زارا فور هیم رد (قرمز) ادیشن است که تکمیل کننده رایحه عطر قرمز است.رایحه خنک عطر زارا فور هیم بلو ادیشن این عطر را مناسب برای روزهای گرم سال کرده است.

  • یادداشت های بالا: نارگیل گریپ فروت صورتی هل
  • یادداشت های میانی: شکوفه پرتقال شکل رزماری
  • یادداشت های پایه: آمبروکسان سدر

رایحه مشابه با عطر مردانه ایسی میاکی فیوژن دی ایسی را می توانید با ادکلن زارا فور هیم بلو ادیشن مردانه تجریه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه زارا FOR HIM bleu EDITION دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زارا فور هیم بلو (آبی) ادیشن مردانه ZARA FOR HIM bleu EDITION را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارگیل گریپ فروت صورتی هل
رایحه میانی
شکوفه پرتقال شکل رزماری
رایحه پایه
آمبروکسان سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم