برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد کلاسی شیک گرل ادوپرفیوم Fragrance World Classy Chic Girl EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد کلاسی شیک گرل ادوپرفیوم Fragrance World Classy Chic Girl EDP For Women کد 14484 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد چیک گرل Fragrance World Classy Chic Girl For Women 100 میل
نام تجاری:
781,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد کلاسی شیک گرل ادوپرفیوم Fragrance World Classy Chic Girl edp For Women عطری گرم و ملایم است اما در تمام فصول سال از گرم‌ترین تا سردترین روزها، می‌تواند به مشام شما تازگی و نشاط و سرخوشی برساند.
اگر از آن دسته از افرادی هستید که در انتخاب عطر دچار وسواس و سخت‌پسندی می‌باشید، چیک گرل می‌تواند بهترین دوست و همراه شما باشد چراکه با رایحه شیرین و ملایم و گرمی که در وجود خود دارد و همچنین عطر گل‌های متعددی که ازشان وام گرفته است، هر سلیقه‌ای را مجذوب خود خواهد کرد.
Fragrance World Classy Chic Girl را بسیاری از عطرشناسان خبره با عطر زنانه کارولینا هررا Carolina Herrera Good Girl Légère for Women مشابه می‌دانند.
اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی خوب می‌گردید Chic Girl می‌تواند این خواسته شما را به خوبی برآورده کند.
آغاز درخشان و غافلگیرکننده چیک گرل با رایحه لیمو ترش، گیاه یلانگ یلانگ، ترنج و پرتقال ماندارین همراه است که احساس نشاط فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. با گذشت زمان و آهسته آهسته نت میانی این عطر شروع به هنرنمایی می‌کند و عطر گل‌های یاس، مریم، رز بلغاری و شکوفه درخت پرتقال را به روح شما هدیه خواهد داد. در نهایت و با گذشت مدتی طولانی نت پایانی این عطر شگفت‌انگیز ظهور کرده و رایحه دولسه ولتی، دانه تونکا، دارچین، چوب صندل و پرالین را به مشام شما خواهد رساند.
طراحی جذاب شیشه عطر فراگرنس ورد چیک گرل به همراه رایحه‌های روح‌نواز آن انتخاب مناسبی برای بانوان جسور و مهربان و منعطفی هست که می‌خواهند با عطرشان اعلام حضور کنند. این محصول از خانواده Fragrance World انتخاب بی‌نظیری برای هدیه به عزیزترین‌هایتان است که هرگز فراموش نخواهند کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد Chic Girl دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد کلاسی شیک گرل ادوپرفیوم Fragrance World Classy Chic Girl edp For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم