برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد سی پشن ادوپرفیوم Fragrance World See Passion EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد سی پشن ادوپرفیوم Fragrance World See Passion EDP For Women کد 14460 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد سی پشن Fragrance World See Passion For Women 80 میل
نام تجاری:
722,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد سی پشن ادوپرفیوم Fragrance World See Passion EDP For Women در سال 2018 به عنوان محصولی جدید از برند معتبر فراگرنس ورد وارد بازار شد. عطر سی پشن عطری با رایحه ی گرم و شیرین می باشد که باعث می شود استفاده از آن در روزهای سرد سال مخصوصا پاییز و زمستان بسیار لذت بخش باشد.
ادکلن See Passion در دسته ی عطرهای با رایحه ی گلی و میوه ای قرار می گیرد که برای علاقه مندان به این نوع از رایحه انتخاب بسیار خوبی می باشد و با توجه به قیمت مناسبی هم که دارد برای هدیه دادن نیز انتخاب خوبی به شمار می آید.
فراگرنس ورد دارای شیشه ای با رنگ قرمز تیره می باشد با درپوشی مشکی رنگ که به خوبی بر روی آن سوار شده است باعث شده تا از نظر زیبایی ظاهری نیز چیزی کم نداشته باشد.
ادکلن زنانه Fragrance نیز مانند سایر عطرها از سه نت بویایی تشکیل شده است در ابتدای اسپری کردن سی پشن بر روی پوستتان متوجه رایحه های انگور سیاه، گلابی، فلفل صورتی و گریپ فروت می شوید پس از گذشت مدتی رایحه های آناناس، گل یاس، گل رز وگل آفتاب به خوبی مشامتان را می نوازد و در پایان نیز پس از مدت نه چندان کوتاهی رایحه های وانیل، چوب سدر و نعناع هندی را متوجه خواهید شد.
هم اکنون می توانید این محصول را از فروشگاه ارشاکو دریافت کنید تا علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و اصل یک خرید اینترنتی امن و آسان را نیز تجربه کرده باشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد See Passion دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد سی پشن ادوپرفیوم Fragrance World See Passion EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم