برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد زان ادوپرفیوم Fragrance World Zan EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد زان ادوپرفیوم Fragrance World Zan EDP For Women کد 13823 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد Fragrance World Zan EDP For Women 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد زان ادوپرفیوم Fragrance World Zan EDP For Women با بویی ملایم و تقریبا خنک یکی از محصولات پر طرفدار زنانه از برند فراگرنس ورد می باشد. عطر زنانه فراگرنس ورد مناسب استفاده در تمامی فصول سال به غیر از زمستان می باشد. ادکلن زنانه فراگرنس ورد از حجمی برابر 100 میل برخوردار بوده و به همین دلیل تا مدت ها خیال شما را از بایت داشتن عطری خوب راحت می کند. به محض اولین اسپری از پرفیوم زنانه فراگرنس ورد روی پوست و محل نبضتان نت اولیه با ترکیب پرتقال، نارنج، گریپ‌فروت، آناناس و گل رز را حس خواهید کرد. پس از مدتی نوبت به نت های میانی رسیده که شامل ترکیبات گل فریزیا، گاردنیا، بنفشه، زنبق دره، نیلوفر و سیب قرمز است و انرژی مثبتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در پایان نیز ترکیب نت های گیاه پاتچولی، چوب سدر، بخار معطر، عنبر و مشک به عنوان نت پایانی ظاهر می شود و به کار این ترکیبات پایان می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه فراگرنس ورد Zan دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد زان ادوپرفیوم Fragrance World Zan EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطرزنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین ، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-10-25

خنک، شیک و ملایم. خوشبوست. ارزش خرید دارد.

محصولات مرتبط
564,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد باواریا امنیا کریستال ادوپرفیوم Fragrance World Bavaria Omniya Crystal EDP For Women کد 12529 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
609,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد رز سداکشن اسلندرس ادوپرفیوم FRAGRANCE WORLD Rose Seduction Slanderous edp for women کد 19329 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم