برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) نومد ادو پرفیوم Chloe Nomade EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) نومد ادو پرفیوم Chloe Nomade EDP For Women کد 14323 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه کلوهه نومد Chloe Nomade For Women 75 میل
نام تجاری:
5,355,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کلوهه نومد ادو پرفیوم Chloe Nomade EDP For Women در سال 2018 به بازار عطر وارد شد و به دلیل بوی شیرین و ملایمش از همان ابتدا مورد توجه بانوان قرار گرفت. با اینکه این عطر به تازگی وارد بازار شده است اما مورد توجه بسیاری از افراد سرشناس و مشهور قرار گرفته است.
شیشه ای بودن بطری این عطر که باعث می شود محتویات صورتی رنگ درونش دیده شود با روبان صورتی رنگی که به سرپوش آن متصل است هماهنگی زیبایی به عطر بخشیده است. علاوه بر آن درپوش طلایی رنگ که به خوبی بر روی شیشه سوار شده است و فلزی طلایی رنگ که بر روی آن نام این محصول ثبت شده است بر زیبایی های ظاهری Nomade آن افزوده است.
عطرهای کلوهه به دلیل ظاهر کیف شکل خود بسیار مورد توجه قرار گرفتند به گونه ای که این ظاهر به شناسامه ای برای این برند تبدیل شده است.
ادکلن زنانه نومد از رایحه نت های چوبی، میوه ای تشکیل شده است. نکته ای که در مورد عطر Nomade قابل توجه است این است که هرچه از زمان اسپری این عطر می گذرد رایحه های آن بیش تر احساس می شود و دلنشین تر می شود.
کلوهه نومد با رایحه غالب گلسنگ و به دلیل بوی ملایمی که دارد برای استفاده در تمام فصول مناسب است و به اصطلاح یک عطر همه کاره به حساب می آید.
ادکلن زنانه Chloe با سه نت ارتباطی هیجان انگیز را بین شما و طبیعت برقرار می کند. در ابتدای اسپری کردن این عطر آلو قطره طلا، پرتقال، لیمو و ترنج مشامتان را می نوازند پس از مدتی نت میانی از راه می رسد و شما را با رایحه های فریزیا، گل یاس، هلو و گل رز غافلگیر می کند.
پس از مدت نه چندان کوتاهی نت پایانی با رایحه های خزه بلوط (گلسنگ)، نعناع هندی، چوب صندل و مشک پایانی شکوهمند را برای این عطر رغم می زند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه کلوهه Nomade دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco.com عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) نومد ادو پرفیوم Chloe Nomade EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
آلو قطره طلا، پرتقال، لیمو و ترنج
رایحه میانی
فریزیا، گل یاس، هلو و گل رز
رایحه پایه
خزه بلوط (گلسنگ)، نعناع هندی، چوب صندل و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم