برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) لاو استوری او سنسوئل ادوپرفیوم Chloe love story eau sensuelle EDP for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) لاو استوری او سنسوئل ادوپرفیوم Chloe love story eau sensuelle EDP for Women کد 12027 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه کلوهه لاو استوری او سنسوئل chloe love story eau sensuelle for Women 75 میل
نام تجاری:
5,182,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کلوهه لاو استوری او سنسوئل ادوپرفیوم Chloe love story eau sensuelle EDP for Women سومین نسخه از سری عطرهای لاو استوری این کمپانی است که در سال 2017 معرفی شده است.
ایده ی لاو استوری با الهام از یک عاشقانه ی پاریسی به وجود آمد. بستن قفلی بر روی پل Pont des Arts که سالهاست به قفل عشق شهرت دارد و عشاق به نشانه ی وفادارای به این پل قفل می زنند. همین قفل عشق سرآغاز تولید اولین نسخه از عطر لاو استوری کلوهه در سال 2014 شد و طراحی شیشه ی آن نیز تداعی گر همین موضوع است.
عطر زنانه کلوهه لاو استوری او سنسوئل ترکیبی شیرین تر و عاشقانه تری نسبت به نسخه های قبلی ارائه می دهد. وجود عناصری چون شکوفه ی مرکبات ، چوب و وانیل رایحه ای مخملی و جذاب را به وجود می آورد که شیرین ، گلدار و کرمی است.
لاو استوری او سنسوئل روایتگر غروبی عاشقانه در کنار رود سن است. خنکای نسیم ، خاموش شدن یک به یک چراغ های شهر و خزش هیجانی عاشقانه تا طلوع خورشید.
او سنسوئل با رایحه شیرین و ملایم شکوفه پرتقال برا روزهای بهاری انتخابی مناسب است.
رایحه میوه ای عطر با گلابی، یوزو، لیمو و شکوفه پرتقال با زیبایی هرچه تمام تر شروع می شود و با عطر گل ساعتی و افتاب پرست ادامه می یابد. رایحه چوب صندل، مشک، کهربا و سدر نیز تشکیل دهنده نت های پایه عطر هستند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه کلوهه love story eau sensuelle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) لاو استوری او سنسوئل ادوپرفیوم Chloe love story eau sensuelle EDP for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای بهاری
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گلابی، یوزو، لیمو و شکوفه پرتقال
رایحه میانی
گل ساعتی و افتاب پرست
رایحه پایه
چوب صندل، مشک، کهربا و سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم