برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) سی بای کلوهه ادوپرفیوم Chloe See By Chloe EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) سی بای کلوهه ادوپرفیوم Chloe See By Chloe EDP For Women کد 14277 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه کلوهه ادوپرفیوم سی بای Chloe See By EDP For Women 50 میل
  • عطر و ادکلن زنانه کلوهه ادوپرفیوم سی بای Chloe See By EDP For Women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
6,182,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کلوهه سی بای کلوهه ادوپرفیوم Chloe See By Chloe EDP For Women در گروه بویایی گلی با طبعی شیرین و خنک قرار دارد.
خانه مد کلوهه عطری کاملا جدید را وارد بازار کرده است که مورد استقبال بسیار چشم گیری در میان مردم شد و مدل های جدیدی از رایحه های مختلفی را تا پایان 2012 وارد بازار کرد.
عطر see by بسیار شیک و لاکچری است که رایحه عطر توسط میشل المیراک کشف شده است.
رایحه عطر سی بای از سه نت تشکیل شده است که ساختار آن شامل نت آغازی ترنج و شکوفه سیب و نت میانی گل یلانگ و یاس و نت پایانی وانیل، چوب صندل سفید و مشک است.
طراحی بطری عطر سی بای به شکل قفس پرنده طراحی شده است که ظاهری شیک و زیبا را به خود اختصاص داده تا در بین عطر های رده خود بدرخشد و مورد توجه بسیاری از بانوان قرار بگیرد.
عطر see by از برند کلوهه مورد توجه بانوان مد و فشن و سرشناس جهان قرار گرفته است.
طبق نظر سنجی انجام شده به این مدل از برند کلوهه از 5 امتیاز 3.45 درصد رای داده شده است و در ادامه نظر سنجی رای به استفاده در روز های گرم و بهاری داده شده است.
رایحه بویایی عطر chloe بیشتر نزدیک به لیمو و گل یاسمن است.
همه ی ما همیشه نگران از فیک و اصل بودن عطر و یا لوازمی که خریداری می کنیم هستیم اما با سایت ershaco.com دیگر هیچ نگرانی و اضطرابی را به خود راه ندهید زیرا ارشاکو یکی از اصلی ترین سایت های عطر است و این امکان را برای شما فراهم نموده تا با خیالی راحت از اصل بودن عطر خرید کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
سایت ارشاکو عطر chole see by را به کسانی که به دنبال هدیه ای خاص و لاکچری برای دوست و همسر خود می گردند پیشنهاد می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن زنانه کلوهه See By دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco.com عطر و ادکلن زنانه کلوهه (کلویی) سی بای کلوهه ادوپرفیوم Chloe See By Chloe EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج و شکوفه سیب
رایحه میانی
یلانگ یلانگ و گل یاس
رایحه پایه
وانیل، چوب صندل سفید و شمک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم