برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پارفومز د مارلی هبدان زنانه و مردانه Parfums de Marly Habdan

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پارفومز د مارلی هبدان زنانه و مردانه Parfums de Marly Habdan کد 2213 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی هابدان Parfums de Marly Habdan 125 میل
نام تجاری:
12,580,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی هبدان ادو پرفیوم Parfums de Marly Habdan EDP for men and women مناسب زوج های عاشق که علاقه دارند بوی دلپذیر یکسانی را تجربه کنند.عطر زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی هابدان با بطری بسیار شیک و مشکی رنگ خود همچنین ترکیبی جادویی که دارد ، انتخابی بی نظیر برای زوج های عاشق پیشه در فصل بهار می باشد . رایحه ی گرم و شیرین این عطر معروف د مارلی آن را در زمره ی بهترین ها قرار داده است.غلظت ادکلن Parfums de Marly Habdan ادوپرفیوم با ماندگاری فوق العاده بالاست.
رایحه اولیه : زعفران ، الیبانوم
رایحه میانی : سیب سبز ، نت های چوبی ، گل رز
رایحه پایه : کارامل ، مر ، شاهبوی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی Habdan دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی هبدان ادو پرفیوم Parfums de Marly Habdan EDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-23

شروع خوبی داره ، ولی بعدش یه بوی ترش و شیرین به خودش میگیره که دل آدم و می‌زنه و هرچی میگذره هم بدتر میشه ماندگاری و پخش بوی خوبی داره ولی متاسفانه وقتی می‌مونه بوش زیاد جالب نیست., دوسش ندارم. کاملا سلقیه ای داستان عطرها ولی به نظر من این بو بیشتر از 100هزار نمیارزه واسش پرداخت

1394-06-23

راجع به اینکه گالووی بوش شبیه لالیک وایت باتون موافقم..هردوشون بوی ترشی دارند که بیشتر به خاطر مرکبات مشک وفلفلیه که تو هردوشون وجود داره.

1394-06-23

سلام بین کارای مارلی کدوم از همه پخش و ماندگاریش بالاتره.و در اخر بوی فوق العاده تری داره؟

1394-06-23

بین مارلی ها از نظر من بهترین عطر شخصیم(واسه زمستون)هرود میباشد../// عالی بود عالی

1394-06-23

من ی پاف از این رو زدم رو مچ دستم حتی بعد از استحمام بوش از مونده بود رو دستم.ی بوی خاص و جالبی داره ک هم تلخه هم شیرین.راستش من یکم بوی آلبالو ازش حس کردم.ی چی تو مایع های مربای آلبالو.ولی نه اونقدر شیرین..ی بوی تلخ دلنشینم کنارش هس.در کل خیلی خوبه

1394-06-23

امروز اینو تست کردم .واقعا بوی دلنشین و شیکی داره.پخش بو و ماندگاری کارهای مارلی هم خوبه کلا.لذت بردم از بوش!:) و دوسش داشتم.

1394-06-23

با سلام به نظر من بوی خاص و دلنشینی داره ولی بیشتر مردونه است و مناسب خانم ها نیست.

1394-06-23

به نظرم خیلی بوش خاص و مردونه ای داره مخصوصا تو نت انتهایی که بوی کارامل همراه با بوی کمی از آلبالو به مشام میرسه.من که تازه خریدم عاشقش شدم همه هم ازم اسم عطرم رو می پرسن

1394-06-23

با سلام این محصول به نظر من فوق العاده است.و من خریدمش و ازش راضی ام.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم