برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی ملیورا زنانه Parfums de Marly Meliora

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی ملیورا زنانه Parfums de Marly Meliora کد 2206 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه پرفیوم د مارلی ملیورا Parfums de Marly Meliora For Women 75 میل
نام تجاری:
11,650,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و اکلن زنانه پرفیومز د مارلی ملیورا ادوتویلت Parfums de Marly Meliora EDT For Women عطری درجه یک  و با شکوهی است که برای بانوان فوق العاده جذاب معرفی می گردد.عطر زنانه پرفیوم د مارلی ملیورا می تواند با بسته بندی شیک هدیه ای منحصر به فرد برای یک خانوم شیک و جذاب باشد.Parfums de Marly Melioraبسیار دلفریب و اجساس برانگیز است. عطرپرفیوم د مارلی ملیورا که توسط Nathalie Lorson  خلق شد ، با رایحه ی شیرین و غالبی از توت قرمز ، انگور سیاه و برگ مو بسیار محرک و فریبنده بوده و بهترین انتخاب برای روزهای خنک بهاری می باشد .
رایحه اولیه : انگور سیاه - توت قرمز - برگ مو 
رایحه میانی: گل رز -  سوسن - یالانگ یالانگ
رایحه پایه : مشک - وانیل

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه پرفیومز د مارلی Meliora دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و اکلن زنانه پرفیومز د مارلی ملیورا ادوتویلت Parfums de Marly Meliora EDT For Women رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-05-27

رایحه ـش فووووووق العـــادَه است ! مثل شیشه ی خوشگلش . بیشتر از همه بوی تمشک و شیرینی انگور سیاه توی کار سهم دارند. ولی ... ماندگاریش از اونی که فکر میکردم هم کمتر بود ! خییییلی ضعیف است . شکست عشقی خوردم رسماً ! آخه چی میشد یکم قوی تر بود :((

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم