برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پارفومز د مارلی سافاناد زنانه Parfums de Marly Safanad

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پارفومز د مارلی سافاناد زنانه Parfums de Marly Safanad کد 2209 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه پرفیومز د مارلی سافندParfums de Marly Safanad For  Women 75 میل
نام تجاری:
13,881,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه پرفیوم د مارلی سافاناد ادو تویلت Parfums de Marly Safanad EDT For Women با رایحه ای خاص ، هیجان انگیز و آرام بخش برای مصرف در طول شب های بلند و سرد زمستانی انتخابی بی نظیر می باشد . عطر زنانه پرفیومز د مارلی سافند با داشتن رایحه ای گرم و تلخ سمبلی از دختری اصیل زاده ، فریبنده و جسوری است که همچون ستاره ای درخشان چشم همگان را به خود خیره می سازد .عطرParfums de Marly Safanad For  Women که دارای رایحه ای سلطنتی و کلاسیکی است تجلی از سبک و استایل قدیم می باشد و مخصوص بانوانی که به دنبال عطری با رایحه ی متفاوت و منحصر به فرد هستند ، طراحی شده . بطری آن بسیار مجلل و سلطنتی بوده و سمبلی از شاهزاده ای که بر تختی از پر قو خوابیده و استراحت می کند ، است .
رایحه اولیه : گلابی - پرتقال
رایحه میانی : شکوفه پرتقال آفریقایی - عنبیه - یالانگ یالانگ
رایحه پایه : چوب صندل - کهربا - وانیل

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه پرفیومز د مارلی Safanad دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه پرفیوم د مارلی سافاناد ادو تویلت Parfums de Marly Safanad EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گلابی ، پرتقال
رایحه میانی
شکوفه پرتقال آفریقایی ، عنبیه ، یالانگ یالانگ
رایحه پایه
چوب صندل ،کهربا ، وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-23

بوش فوق العاده است و خوشم اومد ازش خیلی شیک و خاصه. میخوام بخرمش ولی چون روی کاغذ بلاتر تستش کردم برای خریدش هنوز تردید دارم با توجه به قیمتش میترسم روی پوستم همون بو رو نداشته باشه یا خیلی تند و غلیظ باشه نتونم تحملش کنم. خیلی ازش خوشم اومده ممکنه بوش رو کاغذ بلاتر با پوست دستم خیلی فرق داشته باشه؟ کسی هست در این مورد کمکم کنه؟ و دیگه اینکه آیا این کار همه پسند هست؟

1394-06-23

کار خیلی خوبی هست. بوی کهرباش خیلی خوبه. نه روی پوست اینقدر غلیظ نیست اولش زیادی شیرین اما بعد یک ۱۵ دقیقه ای خودشو نشون میده. نسبت به کار قیمتش یکم گرونه. اما خوب برند مارلی هست دیگه ! من ازش راضیم

1394-06-23

بوش عاليه و دقيقا همون حسي رو منتقل ميكنه كه ديدن شيشه ش داره .. يعني بنظرم با ديدن شيشه درست ميفهمي كه بوش چطوريه .. ظاهري كاملا شرقي با بويي شرقي كه به ياد زنان زيباي شرقي با چشم و ابروي مشكي كه در صحرا ايستاده اند مي افتيد !

1394-06-23

بوش عالیه .. یه جورایی شبیه الین edp اما نه به اون سنگینی .. فوق العاده اگه پولش براتون مشکلی نیس بخرینش.

1394-06-23

من خیلی این عطر رو نمیشناسم اما بوی بهار نارنج , وانیل و گلابی به ترتیب توش وجود داره و یک عطر گرم مخصوص شبهای بلند زمستان , ریویو های زیادی درباره ی این عطر ندیدم اما بازخوردها اغلب + بود . یک نفر نوشته بود منو یاد سرزمینهای گرم عربی میندازه .. سیاژ (پخش ) و ماندگاری اش هم قابل قبول هست . اما حتما تست کنید . روی پوست دستتون . چون بسته به محل زندگی شما و ترکیبات پوست تون رایحه عطر رو بهتر میشه بررسی کرد .

1394-06-23

پخش و ماندگاري سافاناد در حد كدوم عطره و كلا در چه حده و خوبه یا نه.

1394-06-23

درود سافاناد بوی شیرین، گلی و وانیلی داره. بلک ولوت بوش میوه‌ای و بوی عنبر در اون قویه. ماندگاری و پخششون رو اطلاع دقیقی ندارم.لحظاتی خوش رابراتون آرزو داریم.

1394-06-23

میشه لطفا سافاناد رو با بلک ولوت مقایسه کنید؟ از نظر کیفیت و ماندگاری و پخش بو... ممنون میشم.

1394-05-27

من اين عطر رو خريدم از - - - دو روز دارم ميزنم ولي به نظر من ماندگاريش خيلي ضعيف است .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم