برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(2)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی کارلایل زنانه و مردانه Parfums de Marly Carlisle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پرفیومز د مارلی کارلایل زنانه و مردانه Parfums de Marly Carlisle کد 11180 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه مردانه پرفیومز د مارلی کارلایل  Carlisle Parfums de Marly 125 میل
نام تجاری:
12,950,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(19 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی کارلایل ادو پرفیوم Parfums de Marly Carlisle EDP for men and women در سال 2015 با رایحه گل و میوه به بازار عرضه گردید. عطر کارلایل با ترکیباتی چون ماندارین، بنفشه، چوب گایاک و هل، رایحه ای جدید و منحصر به فرد را برای دوستداران روایح گلبوی فراهم آورده است. عطر Carlisle ادو پرفیوم بوده و با بوی گرم و شیرین به افرادی که برای روزهای سرد زمستانی به دنبال رایحه ای شیک و ماندگار می باشند، توصیه می گردد.
رایحه اولیه : نارنج ، ماندارین
رایحه میانی : بنفشه ، یاسمن
رایحه پایه : نعناع هندی , هل , چوب گایاک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه مردانه پرفیومز د مارلی Carlisle دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه پرفیومز د مارلی کارلایل ادو پرفیوم Parfums de Marly Carlisle EDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-03-14

کارلایل پخش بوی بالا و رایحه زیبایی داره من از مارلی نیسان و کارلایل رو دارم ولی کارلایل یه چیز دیگست. فقط ته شیشه حجم 125 - 2.5 flo.z نوشته نمیدونم سوتی شرکت مارلیه یا نه ولی بچ کدشون درسته و شرکتی هم هستند.

1397-09-26

فوق الاده

1397-05-28

عطر بدی نیست اما بوی خیلی جدیدی ندارد و همچنین از نظر من بوی زیاد جالبی هم ندارد به رغم قیمت بسیار زیاد آن . یک بوی تکراری دارد که در نتهای ابتدایی گرم و شیرین و چرب شبیه شکلات تافی کره ای ذوب شده است که پس از خنک شدن اینچنین بویی دارد و یکی دو ساعت بعد کم کم چوبیتر با مقداری روایح گُلی و کمی صابونی تا حدی خوشبوتر میشود و دست آخر در روایح پایانی چوبی و ادویه ای تازه میشود که مقداری روایح تلخ و جذاب هم دارد و از نظر من خیلی خوشبو میگردد اما دیگر مهمانی بپایان رسیده و موقع خداحافظی است ، شاید با این قسمت از بوی عطر خاطره خوبی از این دیدارها بر جای بماند . تصور و پایۀ فکری عطربازها از برندهای نیش را به چالش کشیده اند زیرا که هر جا سخن از عطر نیش با لحن بخصوصی است تصور میکنم که بنوعی دارد به شرکتها و عطرسازهای دیگر توهین میشود ، این اصلاً منصفانه نیست زیرا هر شرکتی سعی بر این دارد که با حداقل قیمت ، تا حد ممکن از بهترین مواد و ترکیبات استفاده کرده تا بتواند بهترین محصول را با آن قیمت ارائه دهد ، اما اینکه بعضی برندها با داشتن اسم و رسم و معروفیت ، کیفیت بعضی از عطرهای خود را بخاطر پول بیشتر فدای شهرت میکنند تا حدی حقیقتهای بسیار زیاد و بزرگی آشکار میشوند . از نظر رایحه در مقایسه با دو عطر گرم و تلخ از برند بنتلی و همچنین عطر هیرود از برند خود مارلی حرف زیادی برای گفتن نداشت و همچنین از نظر قدرت پخش و ماندگاری هم فقط از عطر هیرود قویتر بود و با آن دو عطر بنتلی تقریبا در یک سطح قرار داشت یا شاید کمی قویتر با اینحال بعد از گذشتن چند ساعت و پس از استحمام و شستن محل عطر با صابون و شامپو و خشک نمودن بدن ، هنوز بوی خوب نتهای پایانی آن مقدار کمی بمشام میرسید . گله کردن کار خوبی نیست بلکه معایب و مزیتها را باید همزمان گفت تا قضاوت یکطرفه نباشد . یک عطر با قدرت فراوان و یا رفلکشن زیاد مخاطبان ، ممکن است جلب توجه کند و بازخورد خوبی هم برای استفادۀ مجدد داشته باشد ، اما اگر رایحۀ همان عطر در بین 5 نفر فقط مورد تعریف یک نفر قرار بگیرد ، شما میتوانید چهرۀ دارنده و استفاده کنندۀ آن را در موقع تنهایی و یا در جمع عزیزانش تصور کنید ؟ خوشبختانه دیگر مشکلی بابت تست قبل از '' خریدهای چشم بسته '' وجود ندارد زیرا سمپلهای اوریجینال و یا دست ریز عطر اصلی در بسیاری از سایتها و فروشگاه های عطر این کمبود را برطرف نموده . رایحه : 4 از 10 روایح ابتدایی - Top Notes . رایحه : 6 از 10 روایح میانی - Middle Notes . رایحه : 9 از 10 روایح پایانی - خیلی خوشبو - Base Notes - Beautiful Scent . پخش بو : 7.5 از 10 بمدت 2 الی 3 ساعت با 6 الی 8 پاف سمپل اوریجینال بیشتر از متوسط که پس از آن مدت ، نزدیک پوست میشود . ماندگاری : 8.5 از 10 بمدت 6 الی 8 ساعت روی پوست که تا 4 الی 5 ساعت خوب است و بعد از آن مدت ضعیف میشود با اینحال قابل قبول است . ارزش خرید : 4 از 10 با قیمت فعلی 18,000,000 ریال (کاغذ باطله) 1397/05/25 . برای این نوشتم کاغذ باطله که قیمت یک برگ کُپی رنگی از یک اسکناس 10,000 ریالی میشود 20,000 ریال (پول جعلی از پول اوریجینال گرانتر است !) . پس بیایید با همدیگر بخندیم که همه چی آرومه ما چقدر خوشحالیم ! .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم