برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه لاکچری گیفتز با 21 بند و حلقه قابل تعویض Luxury Gifts Inc 42pcs Premium Interchangeable Ladies Watch set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه لاکچری گیفتز با 21 بند و حلقه قابل تعویض Luxury Gifts Inc 42pcs Premium Interchangeable Ladies Watch set کد 12941 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه لاکچری گیفتز با 21 بند و حلقه قابل تعویض Luxury Gifts Inc 42pcs Premium Interchangeable Ladies Watch set شامل 22 حلقه ی قاب و 20 بند ساعت در رنگ های متنوع وزیبا است که به آسانی می توان هر کدام را بر روی ساعت نصب نمود. این ساعت مچی زنانه از کمپانی لاکچری گیفتز را می توان یک ساعت ایده آل برای دختران جوان و نوجوان دانست. تنها با تهیه یک ساعت شما صاحب 21 ساعت مچی رنگارنگ و زیبا می شوید که می توانید به طور روزمره آن را با لباس های خود ست کرده و از داشتن آن لذت ببرید. ساعت مچی لاکچری گیفتز از سال 2009 تا کنون یکی از پرفروش ترین های این مجموعه به شمار می آید که با کیفیت خوب ، بند های نرم و ضد حساسیت و باتری قابل تعویض توانسته مخاطبین بسیاری در سر تا سر جهان را به خود جلب نماید. برای نخستین استفاده از این ساعت مچی زنانه می بایست لیبل پشت ساعت را جدا نموده تا ساعت شروع به کار نماید. 
نکته ی قابل توجه در مورد ساعت زنانه ی لاکچری گیفتز آن است که این محصول در دور رنگ جعبه ی آبی و بنفش تهیه شده است که رنگ های موجود در هر یک متفاوت می باشد و به هنگام سفارش رنگ جعبه به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد و امکان تعیین رنگ وجود ندارد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه لاکچری گیفتز با 21 بند و حلقه قابل تعویض Luxury Gifts Inc 42pcs Premium Interchangeable Ladies Watch set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه لاکچری گیفتز با 21 بند و حلقه قابل تعویض Luxury Gifts Inc 42pcs Premium Interchangeable Ladies Watch set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره (کلاسیک)
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سفید
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
پلی اورتان
مقاوم در برابر آب
ندارد
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم